Оновлений довідник програмної класифікації для використання у 2020 році
Верховна Рада підтримала законопроєкт, який збільшить ефективність використання державних ресурсів та регулює застосування хмарних технологій. Законопроєкт розроблено Міністерством та Комітетом цифрової трансформації.
«Ми пропонуємо запровадити принцип Cloud First. Це дозволить знизити ризики корупції на закупівлі обладнання, зменшити витрати з бюджету та прискорити впровадження інновацій в органах влади, освіти, науки та інших сферах життя. Ухвалення закону в другому читанні стане поштовхом для більш ефективної взаємодії держави та суспільства»,
— зазначає Віцепрем’єр-міністр України — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Світовий досвід демонструє, що системи хмарних обчислень зменшують витрати на побудову та розширення державними установами власних потужностей. За даними журналу «The Economist», обсяги цифрової інформації зростають удесятеро кожні п’ять років. Тому для оброблення інформації самотужки органам влади та місцевого самоврядування необхідно періодично збільшувати кількість обчислювальних та людських ресурсів.
На думку співавтора законопроєкту, заступника голови Комітету цифрової трансформації Олександра Федієнка, законопроєкт про хмарні послуги визначає правила гри між органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, держпідприємствами та постачальниками хмарних послуг.
«Ухвалення законопроєкту дасть поштовх цифровізації держави та використанню прогресивних технологій. Дякую всім, хто взяв участь у розробленні законопроєктів та підтримав їх ухвалення в першому читанні. Ми продовжимо роботу над удосконаленням тексту законопроєкту до другого читання і надалі залучатимемо широку аудиторію фахівців до цього процесу»,
— коментує Олександр Федієнко.
Приміром, у Великій Британії використання хмарних технологій зменшило витрати на цифрові трансформації та інформаційні технології від 2012 до 2015 року на 3,56 млрд фунтів стерлінгів.
За інформацією Мінцифри
У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
У консультації враховані роз’яснення Казначейства щодо обрання КЕКВ до тих чи інших ситуацій, за якими можливі кілька варіантів.