Особові картки держслужбовців, які вже були заповнені у держоргані за попередніми формами, не потрібно оновлювати відповідно до нової форми.
-50% на вартість навчання Антикризові заходи та оплата роботи в умовах карантину
Починаючи із 5 червня 2020 р. діє нова форма Особової картки державного службовця та 7 додатків до неї. В наказі НАДС № 77-20 вимагається, аби Особову картку заповнювали в електронній формі.
Проте особові картки держслужбовців, які вже були заповнені у держоргані за попередніми формами, не потрібно оновлювати відповідно до нової форми.
Але за потреби, наприклад, у зв'язку з функціонуванням у державному органі інформаційної системи управління людськими ресурсами (Картка, Кадри WEB та інші), особові картки усіх державних службовців можуть бути оновлені.
Якщо у держоргані відсутня інформаційна система управління з людськими ресурсами, тоді Особова картка заповнюється з використанням комп'ютерної техніки. При заповненні Особової картки рекомендують використовувати гарнітуру Times New Roman, шрифт розміром 12 друкарських пунктів та міжрядковий інтервал 1.0. Заповнена Особова картка друкується та зберігається в особовій справі (з використанням власноручного підпису).
Оновлення або доповнення відомостей в паперовому примірнику Особової картки можна здійснити у той же спосіб шляхом повторного заповнення з використанням комп'ютерної техніки, друкування та заміни відповідних роздрукованих сторінок.
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2024 році.
Державна служба в Україні ► класифікація посад ► конкурс на зайняття посад ► строкове призначення ► переведення ► зміна істотних умов служби ► припинення державної служби
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.