Центри профрозвитку: нова організація в поміч педагогам

Центри професійного розвитку педагогів консультуватимуть вчителів, надаватимуть психологічну підтримку та поширюватимуть інформацію про можливості підвищення кваліфікації.

ТЕСТ для бухгалтера: Як організувати і оплатити роботу у період карантину

Центри профрозвитку: нова організація в поміч педагогам

Положення, яке регулює діяльність таких центрів, Уряд затвердив 29 липня 2020 року.

Центри будуть узагальнювати та поширювати інформацію про можливості професійного розвитку освітян: програми підвищення кваліфікації, вебресурси та інші інструменти, які зможуть стати у нагоді для їхнього професійного зростання.

Вони також координуватимуть діяльність професійних спільнот педагогів і надаватимуть психологічну підтримку педпрацівникам.

Карантинні ускладнення на зарплату: чи виплачувати надбавку вчителям

Центри проводитимуть консультації, зокрема, з наступних напрямів:

  • планування та визначення траєкторії професійного розвитку;
  • проведення супервізії;
  • розроблення документів закладу освіти;
  • впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та інклюзивного підходів у навчанні;
  • застосування нових освітніх технологій;
  • організація освітнього процесу за різними формами, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання.

Утворювати Центр профрозвитку може орган місцевого самоврядування, врахувавши потреби територіальної громади.

За матеріалами з Урядового порталу

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7238

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4271

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24261

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді