На вебсайті АЦСК Казначейства повідомили про зміну Регламенту роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної казначейської служби України.
Зокрема, оновились положення щодо повторного формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа підписувачу/створювачу електронної печатки. Головна умова — підписувач має володіти чинним кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа.
Для цього підписувач подає електронний запит на формування нового кваліфікованого сертифіката відкритою ключа з накладанням чинного кваліфікованою електронного підпису (КЕП).
Накладений КЕП підтверджує, що ідентифікаційні дані залишаються незмінними.
Після успішного формування нового кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, попередній сертифікат скасовують.
Із Зміни № 1 до Регламенту роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної казначейської служби України
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.