АЦСК Казначейства: як повторно сформувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На вебсайті АЦСК Казначейства повідомили про зміну Регламенту роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної казначейської служби України.

АЦСК Казначейства: як повторно сформувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа

Зокрема, оновились положення щодо повторного формування кваліфікованого сертифікату відкритого ключа підписувачу/створювачу електронної печатки. Головна умова — підписувач має володіти чинним кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа.

Для цього підписувач подає електронний запит на формування нового кваліфікованого сертифіката відкритою ключа з накладанням чинного кваліфікованою електронного підпису (КЕП).

Накладений КЕП підтверджує, що ідентифікаційні дані залишаються незмінними.

Після успішного формування нового кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, попередній сертифікат скасовують.

Із Зміни № 1 до Регламенту роботи кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної казначейської служби України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
22292

Типова кореспонденція субрахунків з переміщення активів

Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
23625

Акти звірки взаєморозрахунків: зразок і правила заповнення

Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
44276

Доплати бюджетникам у 2025 році: види, порядок нарахування, приклади

Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
53542

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.
3928

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді