Які формальні помилки може допустити учасник

Перевірте, чи підтвердив ваш майданчик відповідність системи захисту інформації

Мінекономіки як уповноважений орган з питань закупівель затвердив перелік формальних помилок.

Які формальні помилки може допустити учасник

Нагадаємо, замовники зобов’язані у тендерній документації зазначати опис та приклади формальних/несуттєвих помилок. Якщо такі помилки допустить учасник у тендерній пропозиції, її замовник не відхилятиме. Формальними/несуттєвими вважають помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме — технічні помилки та описки.

Відтепер замовники на основі переліку формальних помилок у тендерній документації зазначатимуть приклади цих формальних/несуттєвих помилок.

Із наказу Мінекономіки «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як реєструвати договори в органах Казначейства в умовах воєнного стану

Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
4872

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1555

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
6142

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді