Принаймні в цьому є нагальна потреба, вважає Генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний.
РЕЄСТРУЙСЯ на вебінар: Коли можна не проводити спрощених закупівель та як це обґрунтувати
Він зазначив, що ситуація у березні з закупівлями для протидії коронавірусу була дуже складною. Відтоді було оголошено закупівель проти COVID-19 на 5,7 млрд грн, витрачено 4,8 млрд грн (частина закупівель була відмінена). З цих 4,8 млрд грн на рукавички пішло 220 млн грн, на маски 206 млн грн.
В кінці березня на закупівлі проти коронавірусу перестали поширюватись правила публічних тендерів, завдяки чому державні органи змогли відслідковувати всі закупівлі з позначкою COVID-19. За словами учасників дискусії, за цей час було проведено чимало сумнівних закупівель.
Наразі динаміка антикоронавірусних закупівель йде на спад, і як зауважив Василь Задворний, зараз напевно потрібна вже не швидкість закупівель, а конкуренція. Бо саме конкурентні процедури закупівель дозволятимуть контролювати, скільки держава витрачає коштів на боротьбу з COVID-19.
За матеріалами Prozorro
Слухачі семінару отримають: СЕРТИФІКАТ, що підтверджує участь у семінарі
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Укласти договір про закупівлю – це пів справи, аби його виконати за кошти державного чи місцевого бюджету – обов’язково потрібно зареєструвати взяття відповідного бюджетного зобов’язання. Розберемо окремі нюанси укладення договорів та дамо поради для реєстрації зобов’язань за ними відповідно до законодавства, що діє наразі.
Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.