У Верховній Раді України 10 жовтня 2017 року зареєстрований законопроект «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення регулювання орендних відносин у сфері господарювання» (№ 7192; далі — Законопроект).
Законопроект передбачає комплексні зміни в нормах, які регулюють відносини оренди державного, комунального й приватного майна, а саме у:
- порядку і підставах укладення та припинення (в т. ч. розірвання) договору оренди нерухомого майна;
- прав та обов'язків сторін договору оренди;
- процедури пролонгації договору та умов набуття орендарем переважного права на його укладення на новий строк;
- особливостей (в т. ч. процесуальних) відшкодування поліпшень орендованого майна та збалансованого застосування заходів господарсько-правової відповідальності стосовно орендодавця та орендаря.
Джерело: сайт Верховної Ради
            
         
        
            
                            
                    
                    Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
                    
                
                                            
                    
                    Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
                    
                
                                            
                    
                    Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
                    
                
                                            
                    
                    На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
                    
                
                                            
                    
                    Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?