У Верховній Раді України 10 жовтня 2017 року зареєстрований законопроект «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення регулювання орендних відносин у сфері господарювання» (№ 7192; далі — Законопроект).
Законопроект передбачає комплексні зміни в нормах, які регулюють відносини оренди державного, комунального й приватного майна, а саме у:
- порядку і підставах укладення та припинення (в т. ч. розірвання) договору оренди нерухомого майна;
- прав та обов'язків сторін договору оренди;
- процедури пролонгації договору та умов набуття орендарем переважного права на його укладення на новий строк;
- особливостей (в т. ч. процесуальних) відшкодування поліпшень орендованого майна та збалансованого застосування заходів господарсько-правової відповідальності стосовно орендодавця та орендаря.
Джерело: сайт Верховної Ради
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році