У Верховній Раді України 10 жовтня 2017 року зареєстрований законопроект «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення регулювання орендних відносин у сфері господарювання» (№ 7192; далі — Законопроект).
Законопроект передбачає комплексні зміни в нормах, які регулюють відносини оренди державного, комунального й приватного майна, а саме у:
- порядку і підставах укладення та припинення (в т. ч. розірвання) договору оренди нерухомого майна;
- прав та обов'язків сторін договору оренди;
- процедури пролонгації договору та умов набуття орендарем переважного права на його укладення на новий строк;
- особливостей (в т. ч. процесуальних) відшкодування поліпшень орендованого майна та збалансованого застосування заходів господарсько-правової відповідальності стосовно орендодавця та орендаря.
Джерело: сайт Верховної Ради
У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів