У Верховній Раді України 10 жовтня 2017 року зареєстрований законопроект «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення регулювання орендних відносин у сфері господарювання» (№ 7192; далі — Законопроект).
Законопроект передбачає комплексні зміни в нормах, які регулюють відносини оренди державного, комунального й приватного майна, а саме у:
- порядку і підставах укладення та припинення (в т. ч. розірвання) договору оренди нерухомого майна;
- прав та обов'язків сторін договору оренди;
- процедури пролонгації договору та умов набуття орендарем переважного права на його укладення на новий строк;
- особливостей (в т. ч. процесуальних) відшкодування поліпшень орендованого майна та збалансованого застосування заходів господарсько-правової відповідальності стосовно орендодавця та орендаря.
Джерело: сайт Верховної Ради
У статті розглянемо як списувати інші необоротні матеріальні активи і які форми актів та бланки застосовати при цьому.
У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.