Парламентарі збираються удосконалити правове регулювання оренди

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

У Верховній Раді України 10 жовтня 2017 року зареєстрований законопроект «Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення регулювання орендних відносин у сфері господарювання» (№ 7192; далі — Законопроект).

Законопроект передбачає комплексні зміни в нормах, які регулюють відносини оренди державного, комунального й приватного майна, а саме у:

  • порядку і підставах укладення та припинення (в т. ч. розірвання) договору оренди нерухомого майна;
  • прав та обов'язків сторін договору оренди;
  • процедури пролонгації договору та умов набуття орендарем переважного права на його укладення на новий строк;
  • особливостей (в т. ч. процесуальних) відшкодування поліпшень орендованого майна та збалансованого застосування заходів господарсько-правової відповідальності стосовно орендодавця та орендаря.

Джерело: сайт Верховної Ради

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9643

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
125526

Облік основних засобів 2025: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
364904

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
147798

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді