Працівник при зввільненні не забрав трудову з підприємства. У Держпраці роз’яснили, яким чином роботодавець має її зберігати.
СКАЧАТИ Усі нормативні акти у сфері оплати праці в одній підбірці

Відповідно до п. 6.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників № 110, трудові книжки та їх дублікати, що не були одержані працівниками при звільненні, зберігаються протягом двох років у відділі кадрів підприємства.
Як показати у Звіті з ЄСВ карантинні особливості трудових відносин
Тримати їх необхідно окремо від інших трудових книжок працівників, які перебувають на роботі.
Після цього строку не затребувані трудові книжки (їх дублікати) зберігаються в архіві підприємства протягом 50 років, а по закінченні зазначеного строку їх можна знищити в установленому порядку.
За матеріалами Держпраці
⚡️Дистанційне навчання від досвідчених експертів з бухгалтерського обліку: ✔️8 кредитів ЄКТС ✔️240 годин ✔️сертифікат за проходження курсу
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Треба скласти наказ про звільнення працівника у 2025 році? Скачайте шаблони наказів: за власним бажанням, за ініціативою роботодавця, у зв’язку зі скороченням штату або прогулами.
У 2025 році оплата праці працівників культури залежить від тарифної сітки, категорії закладу й місцевого бюджету. Розберемо посадові оклади, надбавки, доплати, а також дамо зразки штатного розпису й відповіді від експерта Міністерства культури та інформаційної політики.
Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
У випадку смерті працівника з ним варто припинити трудові відносини та провести розрахунок. Розглянемо, які документи необхідно оформити і як провести остаточний розрахунок