Фонд соціального страхування (ФСС) наприкінці 2017 року оприлюднив проект постанови Правління «Про затвердження Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності» (далі — Постанова).
Проект Постанови створили задля виконання вимог частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі — Закон № 1105).
Суттєвих змін до роботи комісії Постанова не передбачає. Зміни стосуються назви ФСС і його органів, тобто ці зміни приведуть у відповідність нормативно-правові акти ФСС та порядок роботи комісій до норм чинного законодавства (Закону № 1105).
Відтак, до повноважень комісії із соціального страхування не входитиме (оскільки Закон № 1105 цього не передбачає):
- виділення путівок до санаторіїв та (або) санаторіїв-профілакторіїв працівникам і членам їх сімей;
- виділення путівок до дитячих оздоровчих закладів;
- надання соціальних послуг із позашкільного обслуговування працівникам з дітьми;
- виділення новорічних подарунків.
Окрім того, із Положення про комісію (уповноваженого) підприємства, установи, організації із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затвердженого Постановою правління ФСС з тимчасової втрати працездатності від 23.06.2008 № 25, буде виключено пункти 3.1.3. та 3.1.7.
Також діятиме в новій редакції протокол засідання комісії із соціального страхування.
Нова Постанова набуде чинності з дня її офіційного опублікування.