Реєстрація в органах Казначейства бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань під час відшкодування працівникам коштів, підставою для чого є авансові звіти — обов’язкова.
Готівку для видатків, які не проводять у безготівковій формі, розпорядникам бюджетних коштів видають на підставі заявки на видачу готівки. Так визначає пункт 13.2 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом МФУ від 23.08.2012 № 938 (далі — Порядок № 938).
Коли розпорядник бюджетних коштів отримує матеріальні цінності або послуги, придбані за готівку, він подає до органів Казначейства документи, які підтверджують здійснені видатки (акти придбання матеріальних цінностей чи послуг, рахунки-фактури тощо). Для подання таких документів у розпорядника є три робочі дні після закінчення строку, на який йому надають готівку.
Якщо розпорядник бюджетних коштів не подасть до органу Казначейства документів, що підтверджують отримання товарів, робіт чи послуг, органи Казначейства припиняють видавати готівку на зазначені цілі. Відновити таку видачу можливо лише після подання документів (п. 13.4 Порядку № 938).
Джерело: Лист ДКСУ від 19.03.2018 № 16-09/286-4539