Як правильно визначити назви посад в органах місцевого самоврядування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Фахівці Мінсоцполітики пояснили, як правильно визначати назви посад працівників ОМС та встановлювати їм посадові обов’язки.

До посад в органах місцевого самоврядування належать:

  • виборні посади, на які осіб обирає територіальна громада;
  • виборні посади, на які осіб обирає або затверджує відповідна рада;
  • посади, на які осіб призначає сільський, селищний, міський голова, голова районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Професійні назви посад визначає Національний класифікатор України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327 (далі — Класифікатор). Примітка 2 додатка В до Класифікатора передбачає можливість за потребою установи для внутрішнього використання розширити зазначену назву посади термінами та словами, які уточнюють місце роботи, роботи, що їх виконують, сферу діяльності.

Кваліфікаційні характеристики посад органів місцевого самоврядування передбачено у Випуску «Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб місцевого самоврядування», затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 29.12.2009 № 406.

Конкретний перелік посадових обов’язків встановлюють розроблені та затверджені роботодавцями посадові інструкції для працівників усіх категорій. Їх розробляють на основі типової кваліфікаційної характеристики з урахуванням конкретних завдань та обов'язків, функцій, прав, відповідальності працівників цих груп та особливостей штатного розпису підприємства, установи, організації.

Джерело: лист Мінсоцполітики від 04.08.2017 №2084/0/101-17/284

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
22291

Щорічні додаткові відпустки 2025: правила й приклади для бюджетників

Окрім основної відпустки чимало бюджетників мають додаткові відпустки. Одна з них — щорічна додаткова відпустка, наприклад за вислугу років. У статті говоримо, як надавати такі відпустки, чим щорічні додаткові відпустки відрізняються від щорічних основних відпусток та інших додаткових відпусток. У пригоді стануть і приклади — беріть у роботу і нехай працюється легше!
59149

Відпустка без збереження заробітної плати: порядок, тривалість і приклади

Бувають обставини, коли відпустка без збереження заробітної плати — єдиний вихід як для працівника, так і для роботодавця. У консультації розглянемо, кому надають таку відпустку під час воєнного стану, яка її максимальна тривалість та як усе це оформити.
129629

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8055

Копія наказу про звільнення: коли і як видавати у 2025 році

Звільняєте працівника — видайте копію наказу про звільнення. У статті з’ясуємо, як правильно її оформити, хто відповідальний за підпис, які обов’язкові реквізити має містити документ, коли і кому його вручати. Скачайте зразок копії наказу і застосуйте в роботі
86847

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді