Мінсоцполітики повідомило, що з 1 травня 2018 року діє нова програма житлових субсидій.
Якщо раніше субсидію перепризначали на новий період раз на рік у травні й окремо розраховували її розмір на літній і зимовий період, то тепер це робитимуть двічі на рік — у травні і жовтні.
У зв’язку з уведенням нових правил близько 15% громадян повинні звернутися до органів соцзахисту, аби переоформити субсидію. Повторно заяву і декларацію мають подати:
- орендарі житла;
- внутрішньо переміщені особи;
- сім’ї, яким субсидію призначили не на всіх зареєстрованих, а фактично проживаючих в помешканні осіб;
- сім’ї, де є непрацюючі люди працездатного віку, в яких або немає доходів, або вони менші мінімальної зарплати;
- сім’ї, в яких змінився склад сім’ї протягом останнього року;
- сім’ї, які станом на травень 2018 року матимуть понад двомісячну заборгованість за житлово-комунальні послуги і не погасять її до червня 2018-го.
Решті субсидіантів у травні 2018 року допомогу перерахують автоматично.
За інформацією Міністерства соціальної політики України
Ніхто не застрахований від помилок. Тому навіть найдосвідченішому бухгалтеру доводиться їх виправляти. Про виправлення помилок у фінансовій звітності і поговоримо
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.