Трудова книжка: чи потрібно працівникові оплачувати її вартість

У Держпраці пояснили чи повинен працівник оплачувати вартість трудової книжки, яку оформив для нього роботодавець.

П'ять правил виплати зарплати на банківську картку ►►►

Трудова книжка: чи потрібно працівникові оплачувати її вартість

Відповідно до п. 6.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок № 58, при виписуванні трудової книжки, вкладиша до неї чи її дубліката власник або уповноважений ним орган справляє з працівника суму її вартості.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

тест для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Штатний розпис 2024

Окремі форми штатного розпису змінили, кого це стосується, яку форму штатного розпису обрати та як заповнити розглянемо далі у публікації.
150575

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді