ПОЯСНЮЄМО, як обґрунтувати неконкурентну закупівлю, чи можна продовжити дію договору на 20%.

Замовник спрогнозував очікувану вартість і закупив за переговорною процедурою закупівлі послуги з поштового збору. Сторони уклали договір про закупівлю після 19 квітня, однак уже влітку суму укладеного договору істотно зменшили.
У межах закупленої послуги з поштового збору громадянам надсилають документи щодо субсидій. Тому складно розрахувати, яка сума потрібна на місяць. Замовник оплачує отримані послуги на початку кожного наступного місяця. Тобто послуги, надані у листопаді, він оплатить у грудні.
Послуги, отримані в листопаді, замовник ще зможе оплатити за цим договором, а ось для оплати за грудень коштів не вистачить. Як закупити послуги на грудень — знову проводити переговорну процедуру чи укласти прямий договір? Якщо замовник оплачує послуги за грудень у січні, то чи може він на початку наступного року укласти прямий договір для оплати таких послуг за грудень? Або ж, можливо, слід укласти 20%-ву додаткову угоду, продовжити договір і за рахунок цих коштів оплатити потребу грудня? Чи обов’язково, щоб договір передбачав таку можливість продовжити його дію? Чи можна взагалі вносити 20%-ві зміни у договори, укладені за результатами переговорної процедури?
РОЗВ’ЯЗАННЯ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
Кожен знає: основні засоби, що перебувають на балансі в установі та активно експлуатуються, можуть зношуватися, старіти морально, чи втрачати потужність. Тобто вони втрачають ознаки, за якими їх в бухобліку визнавали активом. У такому разі в керівника установи з’являється повне право ухвалити рішення про ліквідацію таких об’єктів основних засобів, продаж чи передачу без оплати іншій бюджетній установі тощо. А у бухгалтера – потреба відобразити в обліку вибуття основних засобів
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Говорімо про відпустки особам з інвалідністю. Якими правами можуть скористатися працівники, коли доступна додаткова відпустка особам з інвалідністю та як компенсувати дні відпустки особам з інвалідністю – у відповідях експерта