ПОЯСНЮЄМО, як обґрунтувати неконкурентну закупівлю, чи можна продовжити дію договору на 20%.
Замовник спрогнозував очікувану вартість і закупив за переговорною процедурою закупівлі послуги з поштового збору. Сторони уклали договір про закупівлю після 19 квітня, однак уже влітку суму укладеного договору істотно зменшили.
У межах закупленої послуги з поштового збору громадянам надсилають документи щодо субсидій. Тому складно розрахувати, яка сума потрібна на місяць. Замовник оплачує отримані послуги на початку кожного наступного місяця. Тобто послуги, надані у листопаді, він оплатить у грудні.
Послуги, отримані в листопаді, замовник ще зможе оплатити за цим договором, а ось для оплати за грудень коштів не вистачить. Як закупити послуги на грудень — знову проводити переговорну процедуру чи укласти прямий договір? Якщо замовник оплачує послуги за грудень у січні, то чи може він на початку наступного року укласти прямий договір для оплати таких послуг за грудень? Або ж, можливо, слід укласти 20%-ву додаткову угоду, продовжити договір і за рахунок цих коштів оплатити потребу грудня? Чи обов’язково, щоб договір передбачав таку можливість продовжити його дію? Чи можна взагалі вносити 20%-ві зміни у договори, укладені за результатами переговорної процедури?
РОЗВ’ЯЗАННЯ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Чи зможе ви назвати основні компетенції бухгалтера, які допоможуть вам створити позитивне враження про себе? Вибудовуйте і підтримуйте свою репутацію, імідж, опановуйте професійну майстерність. Те, що називаєте майбутнім, будуєте вже зараз. Тож ідіть сміливо своїм шляхом і досягайте успіху!
У статті з'ясуємо особливості формування та оплати листка непрацездатності. Скористайтеся актуальним бланком листка непрацездатності та зразком заповнення, щоб пришвидшити собі роботу
Нематеріальні активи – це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить – у огляді про облік нематеріальних активів.
У статті знайдете актуальні бланки місячної та квартальної форм звітів. Розглянемо інструкції з заповнення форм № 1-ПВ та терміни їх подання