Механізм передачі коштів між місцевими бюджетами — пояснення для ОМС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

До звернення про передачу коштів між місцевими бюджетами потрібно передати низку обгрунтувань та документів

передача коштів між місцевими бюджетами

✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ

До виконавчих органів влади надійшов лист Міністерства фінансів України про передачу коштів між місцевими бюджетами. Для отримання погодження такого рішення орган місцевого самоврядування (або військова адміністрація) надсилає Мінфіну письмове звернення.

До звернення про передачу коштів між місцевими бюджетами мають бути додані такі документи:

  • проект рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проекту рішення;
  • оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (органу місцевого самоврядування чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;
  • розрахунки і обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв’язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть ці кошти спрямовані, і очікуваний результат (ефект) від їх використання;
  • інформація про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов’язань по видатковій частині (в т. ч. по захищених статтях), інформацію щодо місцевого боргу.

Зазначені у листі документи необхідно надсилати через систему електронного документообігу АСКОД, а у разі її відсутності – на електронну адресу Міністерства фінансів України [email protected].

Експерт порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС» нагадує, з чого складається структура доходів місцевих бюджетів. Доходи місцевих бюджетів включають:

  • податкові надходження;
  • неподаткові надходження;
  • доходи від операцій з капіталом;
  • трансферти.

Зазвичай найбільші надходження місцевих бюджетів від ПДФО та військового збору і міжбюджетних трансфертів.

За матеріалами Децентралізація

🔢Утримуємо аліменти з працівника

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22368

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8906

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422072

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182349

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51502

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді