✍ ЯК ОБЛІКОВУВАТИ РОБОТУ ПІД ОКУПАЦІЄЮ
До виконавчих органів влади надійшов лист Міністерства фінансів України про передачу коштів між місцевими бюджетами. Для отримання погодження такого рішення орган місцевого самоврядування (або військова адміністрація) надсилає Мінфіну письмове звернення.
До звернення про передачу коштів між місцевими бюджетами мають бути додані такі документи:
- проект рішення про передачу коштів між місцевими бюджетами та пояснення до основних положень проекту рішення;
- оригінал або завірену в установленому порядку копію звернення органу влади (органу місцевого самоврядування чи військової адміністрації), до бюджету якої передаються такі кошти;
- розрахунки і обґрунтування передачі коштів між місцевими бюджетами із зазначенням причин та обставин, у зв’язку з якими приймається рішення про передачу коштів, а також проблем, на вирішення яких будуть ці кошти спрямовані, і очікуваний результат (ефект) від їх використання;
- інформація про стан виконання бюджету, з якого надається міжбюджетний трансферт (% виконання річного плану, приріст доходів загального фонду без трансфертів до відповідного періоду минулого року, оцінку виконання доходів місцевого бюджету, наявність/відсутність зобов’язань по видатковій частині (в т. ч. по захищених статтях), інформацію щодо місцевого боргу.
Зазначені у листі документи необхідно надсилати через систему електронного документообігу АСКОД, а у разі її відсутності – на електронну адресу Міністерства фінансів України [email protected].
Експерт порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС» нагадує, з чого складається структура доходів місцевих бюджетів. Доходи місцевих бюджетів включають:
- податкові надходження;
- неподаткові надходження;
- доходи від операцій з капіталом;
- трансферти.
Зазвичай найбільші надходження місцевих бюджетів від ПДФО та військового збору і міжбюджетних трансфертів.