Мінфін змінює для бюджетників порядок обслуговування в Казначействі

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Бюджетникам варто звернути увагу на проєкт наказу Міністерства фінансів, який запроваджує платіжну інструкцію замість доручення

зміни у казначейському обслуговування

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

На сайті Міністерства фінансів України оприлюднено проєкт наказу, який змінює важливий для бюджетних організацій та ОМС «Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби».

Передбачається, що з порядку будуть виключені терміни «платіжне доручення» та «розрахункові документи». Слово розрахункові буде видалено у всіх пунктах та розділах Порядку.

Платіжна інструкція скачати проєкт інструкції

Замість платіжного доручення запроваджується платіжна інструкція. Крім цього, поняття «меморіального документа органу Казначейства» замінюються на «платіжну інструкцію, яка формується органом Казначейства для здійснення внутрішніх операцій».

Наказом Мінфіну буде затверджено й зразок Інструкції. Платіжні інструкції в паперовій формі мають подаватися дов Казначейства в кількості примірників, необхідних для всіх учасників безготівкових розрахунків. Обов’язкові реквізити, строк дії платіжних інструкцій та вимоги щодо їх заповнення визначаються Національним банком.

Надалі документи можуть надаватися в органи Казначейства не тільки на папері, а й в «електронній формі» (замість електронних носіїв).

Нагадаємо нюанси казначейського обслуговування: якщо платіжка бюджетної установи передбачає перерахування отримувачу авансу, поетапну оплату зареєстрованих бюджетних фінансових зобов’язань, то установа надає казначею підтвердні документи (договори, звіт про результати проведення процедури закупівлі тощо).

За інформацією Міністерства фінансів

Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
51130

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72992

Зарплатні документи: терміни зберігання та алгоритм знищення

Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
26525

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді