Мінфін змінює для бюджетників порядок обслуговування в Казначействі

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Бюджетникам варто звернути увагу на проєкт наказу Міністерства фінансів, який запроваджує платіжну інструкцію замість доручення

зміни у казначейському обслуговування

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

На сайті Міністерства фінансів України оприлюднено проєкт наказу, який змінює важливий для бюджетних організацій та ОМС «Порядок відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби».

Передбачається, що з порядку будуть виключені терміни «платіжне доручення» та «розрахункові документи». Слово розрахункові буде видалено у всіх пунктах та розділах Порядку.

Платіжна інструкція скачати проєкт інструкції

Замість платіжного доручення запроваджується платіжна інструкція. Крім цього, поняття «меморіального документа органу Казначейства» замінюються на «платіжну інструкцію, яка формується органом Казначейства для здійснення внутрішніх операцій».

Наказом Мінфіну буде затверджено й зразок Інструкції. Платіжні інструкції в паперовій формі мають подаватися дов Казначейства в кількості примірників, необхідних для всіх учасників безготівкових розрахунків. Обов’язкові реквізити, строк дії платіжних інструкцій та вимоги щодо їх заповнення визначаються Національним банком.

Надалі документи можуть надаватися в органи Казначейства не тільки на папері, а й в «електронній формі» (замість електронних носіїв).

Нагадаємо нюанси казначейського обслуговування: якщо платіжка бюджетної установи передбачає перерахування отримувачу авансу, поетапну оплату зареєстрованих бюджетних фінансових зобов’язань, то установа надає казначею підтвердні документи (договори, звіт про результати проведення процедури закупівлі тощо).

За інформацією Міністерства фінансів

✅Скорочення працівників: 8 кроків та 4 документи

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт виконаних робіт: як скласти без помилок

Акт виконаних робіт — первинка, з якою працює чимало бухгалтерів. Але знайомий — не завжди безпечний. Зразок акта виконаних робіт і підказки від експертів у статті допоможуть вам уникнути помилок та заощадити час.
246849

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП — що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання — у даному огляді
36477

Податкові зобов’язання органів місцевого самоврядування: облік та податки

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. У статті з прикладами розповідаємо, які саме податки вони сплачують, як показати в обліку нарахування та погашення податкових зобов’язань, які застосовуються бухгалтерські проведення
7530

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67509

Товарно-транспортна накладна: бланк та зразок заповнення 2025

Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
189292

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді