Центр занятості оновив портал вакансій

В «Єдиний портал вакансій » додано низку нових критерієв пошуку, є можливість створити персональний кабінет і модерувати вакансії.

портал вакансій служба зайнятості

Пошук по Класифікатору професій

Державний центр зайнятості повідомив про оновлення Єдиного порталу вакансій. Роботодавці та HR-менеджери зможуть подати вакансію через заповнення форми у персональному кабінеті. Після модерації вакансія розміщується на всіх інформаційних ресурсах служби зайнятості,

Що нового на порталі вакансій

  1. Додано новий критерій пошуку «вид зайнятості». З’явилась можливість вибору пошуку дистанційної або тимчасової роботи, з неповним робочим днем тощо;
  2. Прискорено швидкість обробки запитів;
  3. Вдосконалено механізм пошуку. Тепер можливо здійснювати пошук тільки за районом, а в разі необхідності вказувати і громаду;
  4. В«стислий опис вакансії» додана інформація про населений пункт та назву роботодавця;
  5. Внесено зміни в оформлення та контакти. 

Персональний кабінет дає наступні можливості:

  • захист персональних даних, оскільки реєстрація здійснюється виключно через КЕП;
  • розміщення вакансій через подання звітності за формою 3-ПН, або заповнивши відповідну анкету;
  • в розділі «Мої вакансії» доступний перелік розміщених вакансій, дані про вакансії, вимоги щодо кандидата наприклад;
  • додавання, редагування та видалення неактуальних вакансій наприклад.

Нагадаємо, що Мінекономіки своїм наказом затвердило нову форму звіту №4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці» (далі — Звіт № 4-ПН) та Порядок її подання (далі — Порядок подання).

Звіт деперсоналізований, зазначати у ньому прізвища працівників не потрібно.

Центр занятості оновив портал вакансій

 

В «Єдиний портал вакансій » додано низку нових критерієв пошуку, є можливість створити персональний кабінет і модерувати вакансії.

 

Державний центр зайнятості повідомив про оновлення Єдиного порталу вакансій. https://jobportal.dcz.gov.ua/ Роботодавці та HR-менеджери зможуть подати вакансію через заповнення форми у персональному кабінеті. Після модерації вакансія розміщується на всіх інформаційних ресурсах служби зайнятості,

 

Що нового на порталі вакансій

 

Додано новий критерій пошуку «вид зайнятості». З’явилась можливість вибору пошуку дистанційної або тимчасової роботи, з неповним робочим днем тощо;

 

Прискорено швидкість обробки запитів;

 

Вдосконалено механізм пошуку. Тепер можливо здійснювати пошук тільки за районом, а в разі необхідності вказувати і громаду;

 

В«стислий опис вакансії» додана інформація про населений пункт та назву роботодавця;

 

внесено зміни в оформлення та контакти.

 

Персональний кабінет дає наступні можливості:

 

захист персональних даних, оскільки реєстрація здійснюється виключно через КЕП;

 

розміщення вакансій через подання звітності за формою 3-ПН, або заповнивши відповідну анкету;

 

в розділі «Мої вакансії» доступний перелік розміщених вакансій, дані про вакансії, вимоги щодо кандидата наприклад;

 

додавання, редагування та видалення неактуальних вакансій наприклад;

 

функціонал кабінету постійно розширюється.

 

Нагадаємо, що Мінекономіки своїм наказом затвердило нову форму звіту №4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці» (далі — Звіт № 4-ПН) та Порядок її подання (далі — Порядок подання).

 

Звіт деперсоналізований, зазначати у ньому прізвища працівників не потрібно.

 

article/1125-nova-forma-4-pn---zrazok

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Неоформлення трудових відносин: розмір штрафів

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
21675

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
19093

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді