За якими КЕКВ проводити видатки медичним закладам

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Тимчасово, протягом 2018-2019 років, за рішенням Кабміну первинну медичну допомогу, яку надають комунальні заклади охорони здоров’я, можна фінансувати коштами субвенцій з держбюджету відповідним місцевим бюджетам (п. 2 розд. IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168-VIII).

Це стосується тих закладів, які не уклали договори про медичне обслуговування населення з Уповноваженим органом.

Після перетворення закладів охорони здоров’я на комунальні некомерційні підприємства змінюється їх статус із розпорядників бюджетних коштів на одержувачів бюджетних коштів за відповідною програмою місцевого бюджету. Остання складатиметься у т. ч. і з коштів медичної субвенції з державного бюджету.

Таким чином, поточні видатки проводитимуть:

  • заклади охорони здоров’я — одержувачі бюджетних коштів місцевих бюджетів — за КЕКВ 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)»;
  • державні та комунальні заклади охорони здоров’я — бюджетні установи — за КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку».

Видатки на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань закладам охорони здоров’я як одержувачам бюджетних коштів потрібно здійснювати за КЕКВ 2610.

За Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання первинної медичної допомоги населенню, затвердженим постановою КМУ від 28.03.2018 № 283, за бюджетною програмою 2308020 «Надання первинної медичної допомоги населенню» передбачена оплата надання пацієнтам первинної медичної допомоги. Така оплата здійснюватиметься за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».

Джерело: Сайт Державної Казначейської служби України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
42924

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22934

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9271

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
430408

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
183419

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді