До Пенсійного фонду наберуть додатковий персонал

Кабмін ухвалив постанову №1289 «Про внесення змін до Положення про Пенсійний фонд України». ПФУ доручено забезпечити доопрацювання відповідного програмного забезпечення та здійснити добір персоналу в органи Пенсійного фонду України.

набір персоналу до пенсійного фонду

Кому з бюджетників індексувати зарплату в листопаді 2022 року

В рамках об'єднання з ПФУ виконавча дирекція Фонду соціального страхування має здійснити інвентаризацію та передати Пенсійному фонду:

  • особові справи потерпілих від нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (членів їх сімей),
  • бази даних, носії інформації та програмного забезпечення щодо ведення обліку та здійснення страхових виплат України;
  • перелік програмного забезпечення, що використовується для виконання функцій Фонду соціального страхування, із зазначенням програмно-технічних комплексів, призначених для ведення обліку та здійснення страхових виплат;
  • опис та структуру баз даних, технічну документацію;
  • перелік та основні характеристики технічних засобів, включаючи центри обробки даних та збереження інформації.

Нагадаємо, підписаний Президентом України Закон №3663 передбачає ліквідацію з 1 січня 2023 року Фонду соціального страхування та передачу його функцій Пенсійному фонду.

Пенсійний фонд отримає право:

  • перевіряти обґрунтованість видачі, продовження листків непрацездатності і документів, що є підставою для їх формування, на базі інформації з електронних систем та реєстрів;
  • одержувати безоплатно від державних органів, підприємств, установ, організацій (у тому числі від органів доходів і зборів, банківських, інших фінансово-кредитних установ) та громадян - суб’єктів підприємницької діяльності відомості щодо використання страхових коштів;
  • перевіряти достовірність відомостей, поданих страхувальником для отримання страхових коштів, дотримання порядку використання страхувальником наданих йому страхових коштів, відмовляти у фінансуванні виплат у разі відмови або перешкоджання страхувальником проведенню перевірки, виявлення фактів подання страхувальником недостовірних відомостей або порушення порядку використання страхових коштів;
  • вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також від фізичних осіб усунення виявлених фактів порушення вимог законодавства.

За інформацією Кабміну

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Неоформлення трудових відносин: розмір штрафів

Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
21649

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
19064

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді