☝️ Дізнайтеся, як аргументовано відстояти інтереси вашої установи перед ревізорами

Кожен бухгалтер знає, що бюджетна установа має витрачати кошти тільки на цілі, визначені бюджетними призначеннями та бюджетними асигнуваннями. І майже кожного разу під час ревізій, ревізори виявляють нецільове їх використання. Раніше, таким порушенням вважали видатки установи, які не відповідають економічній сутності платежу. Казначейство роз’яснило, чому таке порушення не можна кваліфікувати як нецільове використання бюджетних коштів.
Тож будьте впевнені, керуйтеся роз’ясненням і правильно вибудовуйте лінію захисту, якщо вам доведеться відстоювати інтереси установи перед ревізорами.
✔️ Читати роз’яснення Казначейства
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів