Урядовці визначили механізм здійснення заходів, пов’язаних з утворенням/реорганізацією РДА, а також правонаступництвом щодо майна, прав та обов’язків РДА, що припиняються, у зв’язку зі зміною адміністративно-територіального устрою України. РДА, що діяла на території ліквідованого району, тепер приєднується до РДА, що розташована:
- в адміністративному центрі новоутвореного району — якщо територію ліквідованого району включили до території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого вже існує РДА;
- адміністративному центрі новоутвореного району, до якого включили більшу частину території ліквідованого району — якщо частини території ліквідованого району включили до складу кількох новоутворених районів, в адміністративних центрах яких вже існують РДА.
✔️ Новації для місцевих органів: як діятиЯкщо в адміністративному центрі новоутвореного району немає РДА і до його території включають ліквідовані райони, відповідну РДА утворюють як нову юридичну особу публічного права з подальшим приєднанням до неї РДА ліквідованих районів, території яких уключили до складу відповідного новоутвореного району.
Джерело: постанова КМУ «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються» від 16.12.2020 № 1321
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
Розглянемо як виглядає нарахування та погашення податкових зобов’язань за типовими податками і зборами для ОМС.