Як утворювати/реорганізовувати РДА

Як утворювати/реорганізовувати РДА

Урядовці визначили механізм здійснення заходів, пов’язаних з утворенням/реорганізацією РДА, а також правонаступництвом щодо майна, прав та обов’язків РДА, що припиняються, у зв’язку зі зміною адміністративно-територіального устрою України. РДА, що діяла на території ліквідованого району, тепер приєднується до РДА, що розташована:

  • в адміністративному центрі новоутвореного району — якщо територію ліквідованого району включили до території новоутвореного району, в адміністративному центрі якого вже існує РДА;
  • адміністративному центрі новоутвореного району, до якого включили більшу частину території ліквідованого району — якщо частини території ліквідованого району включили до складу кількох новоутворених районів, в адміністративних центрах яких вже існують РДА.

✔️ Новації для місцевих органів: як діяти

Якщо в адміністративному центрі новоутвореного району немає РДА і до його території включають ліквідовані райони, відповідну РДА утворюють як нову юридичну особу публічного права з подальшим приєднанням до неї РДА ліквідованих районів, території яких уключили до складу відповідного новоутвореного району.

Джерело: постанова КМУ «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються» від 16.12.2020 № 1321

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3470

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2937

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7238

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4271

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24261

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді