За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.
Калькулятор днів щорічної відпустки
Щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів надається:
- жінці, яка працює і має двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину з інвалідністю,
- жінці, яка усиновила дитину,
- матері особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи,
- одинокій матері,
- батьку дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, який виховує їх без матері (у тому числі у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі),
- особі, яка взяла під опіку дитину або особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, одному із прийомних батьків.
За матеріалами Держпраці
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Додаткова відпустка на дітей є соціальною гарантією від держави. За яких умов нею можна скористатися, які документи потрібно отримати та скласти, а також як здійснюється оплата такої відпустки — з’ясуємо разом
Як перехідні відпускні впливають на обчислення доплати до мінімальної зарплати, як врахувати мінімальну базу ЄСВ, оподаткування перехідних відпускних та заповнення за ними Додатків Д1 і 4ДФ Податкового розрахунку — все це знайдете у консультації
Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
Перевірте, чи правильно ви обчислюєте стаж для додаткової відпустки, та будьте впевнені, що не повертатимете на вимогу ревізорів суму відпускних до бюджету
Компенсацію за невикористану відпустку виплачуйте на підставі наказу керівника. У статті зразок наказу про виплату компенсації за відпустку та пояснення, яку інформацію в ньому варто зазначити.