Повідомлення про зміни майнового стану: хто та як має подавати

Повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів (113,5 тис. грн у 2021 році).

Бюджетні новації — 2021

Повідомлення про зміни майнового стану: хто та як має подавати

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді.

Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням КЕП та здійснити такі кроки:

  • обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
  • ознайомитися з правилами заповнення;
  • перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
  • натиснути на кнопку «Подати документ».

Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.

Подавати таке повідомлення мають суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків. Детальніше з переліком таких посад можливо ознайомитись у роз’ясненні за посиланням.

За матеріалами Держпраці

Повідомлення про зміни майнового стану: хто та як має подавати
АЛЛА ВОЛОВЕНКО,експерт Експертус Головбух
Що ще цікавого знаємо про «гібрида» ПДФО та ЄСВ та чи полегшить він роботу бухгалтера?

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7080

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17380

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106811

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді