Повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів (113,5 тис. грн у 2021 році).
Бюджетні новації — 2021

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді.
Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням КЕП та здійснити такі кроки:
- обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
- ознайомитися з правилами заповнення;
- перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
- натиснути на кнопку «Подати документ».
Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.
Подавати таке повідомлення мають суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, а також які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків. Детальніше з переліком таких посад можливо ознайомитись у роз’ясненні за посиланням.
За матеріалами Держпраці
Що ще цікавого знаємо про «гібрида» ПДФО та ЄСВ та чи полегшить він роботу бухгалтера?
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2025 році.
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації – у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта.