Нагадаємо, що були внесені зміни до Порядку № 758, Порядку № 1407 та Порядку № 770. Замість платіжного доручення ввели поняття платіжної інструкції.
Наказ № 430 мають врахувати клієнти Казначейства, коли поводять безготівкові операції. Експерт журналу «Головбух Бюджет» розповідає про нову форму платіжної інструкції та пояснює, як її заповнити.
Форма платіжної інструкції відрізняється від форми платіжного доручення та містить нові реквізити:
Не забувайте: платіжні інструкції перевіряють органи Казначейства і зважають на наявність всіх необхідних реквізитів, відповідність підписів відповідальних посадових осіб і відбитка печатки установи зразкам. За правильність оформлення та достовірність інформації в платіжці відповідає розпорядник/одержувач бюджетних коштів.
Платіжні інструкції подавайте до органів Казначейства в паперовій чи електронній формі. Кількість паперових платіжних інструкцій залежить від кількості учасників безготівкових розрахунків (має вистачити всім учасникам). Обов’язкові реквізити, строк дії платіжних інструкцій та вимоги до їх заповнення визначає НБУ.
⚡️Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді