Нові повноваження Мінцифри: які завдання, програми, проєкти, роботи можуть зупинити

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
З 01.03.2023 набрав чинності новий Закон України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022 № 2807-IX.

повноваження мінцифри

Калькулятор штрафів

Мінцифри як гензамовник під час моніторингу може зупинити виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації у разі:

  • встановлення факту відмінності технічних та функціональних вимог (характеристик) до завдання, проєкту, роботи з інформатизації, погоджених генеральним замовником, від технічних та функціональних вимог (характеристик), розміщених замовником під час здійснення закупівлі відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель;
  • відсутності об’єктивної причини недотримання календарного плану (графіка) виконання завдань, проєктів, робіт з інформатизації;
  • встановлення факту повної або часткової повторюваності, виконання або створення аналогічних за своїми технічними та функціональними характеристиками завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації;
  • встановлення факту недотримання норм, стандартів та правил під час виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації.

За результатами експертизи Мінцифри зупиняє виконання завдань, програм, проєктів, робіт з інформатизації у разі:

  • встановлення завищеної вартості завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації;
  • отримання експертного висновку з негативною оцінкою за результатами проведеної експертизи завдання, програми, проєкту, роботи з інформатизації.

Ці підстави поширюються і на програми, проєкти, роботи з інформатизації органів місцевого самоврядування.

Про прийняте рішення щодо зупинення Мінцифри має інформувати замовника протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

Згідно з прикінцевими положеннями Уряду дали рік на приведення у відповідність із законом своїх нормативно-правових актів. Першочергово потребує змін Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації, затверджене постановою КМУ від 31.08.1998 № 1352, у якому прописані вартісні межі для погодження завдань, програм, проектів, робіт з інформатизації.

 

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4225

Посадова інструкція фахівця з публічних закупівель

Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.
29930

Тендерна пропозиція учасника: коли відхиляти

Замовник може відхиляти тендерну пропозицію учасника. Для цього він розміщує інформацію в ЕСЗ та посилається на певні підстави, за яких це можна робити. Визначає їх стаття 31 Закону про публічні закупівлі.
874

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді