Затверджено порядок створення комісії, яка буде оцінювати знищенне майно

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Постановою Уряду затверджене примірне положення про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна.

компенсації за знищене майно оцінка

Шпаргалка бухгалтера на 2023 рік

Постанова Кабміну від 19 травня 2023 р. № 516 опублікована на урядовому порталі і містить зразок положення про створення комісії.

Зазначається, що згідно із прийнятим законом про виплати компенсацій за зищене чи пошкоджене нерухоме майно створені комісії є консультативно-дорадчим органом виконкомів сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради або військової адміністрації. Комісії мають розглядати питання про компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією рф.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснюється уповноваженим органом.

До складу комісії мають входити голова, його заступник, секретар, можуть залучатися експерти, оцінювачи, архітектори тощо.

Постановою також затверджено зразок рішення комісії щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна.

Кабмін також повідомляє, що основними функціям і завданнями комісій будуть:

  • розгляд заяв про надання компенсації за знищене майно,
  • надання консультацій щодо отримання компенсації,
  • встановлення наявності/відсутності підстав для отримання компенсації,
  • перевірка наявних документів та/або інформації,
  • обстеження об'єктів компенсації,
  • допомога в поновленні або отриманні втрачених документів власності на майно,
  • забезпечення підготовки рішень про виплату (або відмові у наданні) компенсації для подальшого затвердження ОМС,
  • (у разі прийняття рішення про надання компенсації) виготовлення за допомогою Реєстру пошкодженого та знищеного майна (РПЗМ) та направлення заявнику житлового сертифіката в електронній та/або паперовій формі тощо.
🔢Утримуємо аліменти з працівника

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як перевести держслужбовця з РДА в орган місцевого самоврядування

Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
8075

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9684

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
9011

Як проводять перевірку в ОМС

Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
12071

Як здійснити розрахунок заробітної плати старости: приклади

Староста — важлива посада в сучасних органах місцевого самоврядування. Як розрахувати зарплату старости. Який староста має посадовий оклад, доплати й надбавки, оздоровчі, матеріальну допомогу. Все закріплено на прикладі, що містить і бухгалтерські проведення
25802

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді