Затверджено порядок створення комісії, яка буде оцінювати знищенне майно

Постановою Уряду затверджене примірне положення про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна.

компенсації за знищене майно оцінка

Шпаргалка бухгалтера на 2023 рік

Постанова Кабміну від 19 травня 2023 р. № 516 опублікована на урядовому порталі і містить зразок положення про створення комісії.

Зазначається, що згідно із прийнятим законом про виплати компенсацій за зищене чи пошкоджене нерухоме майно створені комісії є консультативно-дорадчим органом виконкомів сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради або військової адміністрації. Комісії мають розглядати питання про компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією рф.

Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснюється уповноваженим органом.

До складу комісії мають входити голова, його заступник, секретар, можуть залучатися експерти, оцінювачи, архітектори тощо.

Постановою також затверджено зразок рішення комісії щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна.

Кабмін також повідомляє, що основними функціям і завданнями комісій будуть:

  • розгляд заяв про надання компенсації за знищене майно,
  • надання консультацій щодо отримання компенсації,
  • встановлення наявності/відсутності підстав для отримання компенсації,
  • перевірка наявних документів та/або інформації,
  • обстеження об'єктів компенсації,
  • допомога в поновленні або отриманні втрачених документів власності на майно,
  • забезпечення підготовки рішень про виплату (або відмові у наданні) компенсації для подальшого затвердження ОМС,
  • (у разі прийняття рішення про надання компенсації) виготовлення за допомогою Реєстру пошкодженого та знищеного майна (РПЗМ) та направлення заявнику житлового сертифіката в електронній та/або паперовій формі тощо.

 

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за договорами надання послуг в ОМС

Надання й отримання послуг – це повсякденність будь-якої бюджетної установи. Не виняток і органи місцевого самоврядування (ОМС). Як обліковувати витрати на послуги, зокрема за цивільно-правовими договорами – у даному огляді.
3475

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2939

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7243

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4277

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24265

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді