Чи можуть місцеві фіноргани купувати середньострокові та довгострокові військові облігації

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення щодо питання «Чи можна придбавати середньострокові та довгострокові військові облігації за рахунок місцевого бюджету?».

середньострокові та довгострокові військові облігації

Положення про бухгалтерську службу зразок ⏬ скачати

Можливість купувати середньострокові та довгострокові військові облігації у керівника місцевого фіноргану з’явиться за наявності умов:

  • право керівника місцевого фіноргану розміщувати тимчасово вільні кошти загального та спеціального фондів шляхом придбання державних цінних паперів — визначено у рішенні про відповідний місцевий бюджет на 2023 рік;
  • наявність тимчасово вільних коштів загального та спеціального фондів місцевого бюджету;
  • інвестування цих коштів не повинне призвести до виникнення заборгованості за відповідним фондом місцевого бюджету протягом всього періоду, на який передбачається здійснити розміщення таких коштів шляхом придбання військових облігацій, до повного їх погашення.

Для придбання військових ОВДП місцевим фінорганам необхідно:

  • визначитися із обсягом тимчасово вільних коштів місцевого бюджету, відволікання яких не призведе до виникнення кредиторської заборгованості до повного погашення військових облігацій;
  • обрати банк — первинний дилер Мінфіну шляхом проведення конкурсу;
  • укласти з ним договір про обслуговування рахунку в цінних паперах та договір на брокерське обслуговування на ринку державних цінних паперів, який має включати умови придбання військових облігацій та можливість продажу їх на вторинному ринку цінних паперів.

Із сайту Українського кризового медіа-центру

Мінзарплата, податкові ліміти та бюджетні обмеження в Держбюджеті 2026
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис 2025: як заповнити, внести зміни та відзвітувати

Кошторис — це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи — важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
190669

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16797

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі.
1067

Як підготувати бюджетний запит на 2026 рік

Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
44932

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
10086

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді