Перехід до е-обліку трудової діяльності: як відбуватиметься

Законопроектом №3623 електронні трудові книжки стають на заміну паперовим.

Аліменти індексуватимуть: для кого додатковий клопіт

Перехід до е-обліку трудової діяльності: як відбуватиметься

Окрім цього, новий проект передбачає низку змін в обліку трудової діяльності працівників.

Зокрема, проектом акта передбачається:

  • установити п’ятирічний перехідний період для включення до Державного реєстру відомостей з паперових трудових книжок;
  • визначити, що внесення відомостей про трудову діяльність до Держреєстру через веб-портал е-послуг ПФУ у вигляді сканованих або оцифрованих копій, передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо), здійснюється працівником і роботодавцем із обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису;
  • установити, що після внесення відомостей про трудову діяльність працівника до Держреєстру, роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки йому на руки під підпис;
  • запровадити можливість автоматичного призначення пенсії (без особистого звернення особи) зі збереженням за особою права відстрочення виходу на пенсію, при цьому, якщо особою перенесено призначення пенсії та продовжено перебування у трудових відносинах, розмір її пенсії підвищуватиметься на 0,5–0,75 %.

За матеріалами ВРУ

Перехід до е-обліку трудової діяльності: як відбуватиметься
ІРИНА ЖИТКОВА,головний редактор Експертус Кадри
Тримайте напохваті розрахунок норм тривалості робочого часу на 2021 рік.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14344

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9926

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
13055

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді