НБУ опублікував спростування і прокоментував появу в ЗМІ копії листа № 25-0005/38228.

Зміни в Порядку складання бюджетної звітності 2025
За інформацією Нацбанку, у листі регулітора № 25-0005/38228 не йдеться про фізичних осіб і не передбачається збір інформації про персональні дані.
НБУ пояснює, що мета цього листа – привернути увагу на необхідність своєчасного і коректного надання інформації від банків-еквайрів. Такий періодичний збір даних триває з грудня 2022 року «з метою посилення нагляду» щодо надавачів платіжних послуг – юридичних осіб, які користуються послугами банків з електронної комерції.
НБУ продовжує перевірки низки банків та небанківських фінансових установ, «діяльність яких може містити ознаки порушення законодавства України у сфері протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення та у сфері платіжного законодавства».
Національний банк посилається на Мінфін та стверджує, що подібний збір даних і перевірки сприяли надходженням до держбюджету за організацію азартних ігор:
- 5 місяців 2023 року – 2 млрд 378 млн грн,
- 2022 – 731 млн грн,
- 2021 – 205 млн грн.
🔢Утримуємо аліменти з працівника
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця