Розширено функціональні можливості системи дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт казначейства – Казначейство» (СДО).
Скачати зразок трудового договору на дистанційну роботу

Відтепер функціональні можливості СДО дозволяють не лише дистанційно подавати Реєстри бюджетних зобов’язань в е-формі, а й безпосередньо через інтерфейс СДО роздрукувати такі документи із відміткою Казначейства про їхню реєстрацію. Або отримати їхню копію в зручному для користувачів форматі (PDF або WORD).
Корисною та актуальною для місцевих фінансових органів стане ще одна нова функція: можливість дистанційного подання в е-вигляді «Розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів» для виконання операцій по спрямуванню коштів до бюджету розвитку. Можливість друку із відміткою Казначейства таких документів також реалізована.
Крім того, модифіковано інтерфейс розділу СДО для роботи із бюджетними документами – він став більш зручним та простішим для користувачів.
За матеріалами Держказначейства
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?