Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів
Відтепер скаргу подають у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 робочих (раніше — календарних) днів, що настають за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується. Протягом шести місяців з дати закінчення цього строку платник податків має право подати скаргу разом із клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтверджуючих документів поважності причин його пропуску (за наявності). Розглядаючи клопотання платника податків контролюючий орган вищого рівня:
- поновлює пропущений строк на подання скарги в адміністративному порядку — якщо визнає причини його пропуску поважними;
- відмовляє платнику податків у поновленні пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку — якщо причини пропуску не є поважними.
Джерело: наказ Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами» від 14.01.2021 № 9, набрав чинності 12.02.2021
Усі зареєстровані учасники отримають СЕРТИФІКАТ
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.