Результативні показники бюджетних програм для ОМС

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін затвердив Типовий перелік результативних показників бюджетних програм місцевих бюджетів у галузі «Державне управління».

показники бюджетних програм для ОМС

Шпаргалка бухгалтера на 2023 рік

Результативні показники бюджетних програм місцевих бюджетів у галузі «Державне управління» визначені у розрізі кодів Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету (ТПКВК МБ). Вони будуть спільними за метою:

  • забезпечення ефективної діяльності відповідного органу місцевої влади – для кодів ТПКВК МБ 0110, 0120, 0130, 0140, 0150, 0160;
  • забезпечення умов для підвищення рівня професійної компетентності депутатів місцевих рад та посадових осіб місцевого самоврядування – для коду ТПКВК МБ 170;
  • виконання інших функцій загального характеру, пов’язаних із виконанням повноважень органів місцевої влади – для коду ТПКВК МБ 180;
  • організація підготовки та проведення місцевих виборів/референдумів для кодів ТПКВК МБ 0190, 0191, 0192, 0193.

Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів при визначенні результативних показників бюджетних програм місцевих бюджетів у галузі «Державне управління» мають:

  • враховувати гендерно орієнтований підхід у бюджетному процесі;
  • забезпечити уточнення та розширення мети, завдання та результативних показників (за потреби).

Накази Мінфіну від 15.06.2023 № 322 та від 05.07.2023 № 370, яким змінено попередній наказ, не набрали чинності.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22375

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8923

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422105

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182367

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді