Урядовим законопроектом пропонується встановити новий склад правопорушення у статті 172-6 Кодексу про адміністративні правопорушення: порушення порядку подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, з достовірними відомостями, передбаченого частиною четвертою статті 45 ЗУ «Про запобігання корупції».
Також передбачено надання Національному агентству з питань запобігання корупції (НАЗК) повноважень на розгляд справ про адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою, п’ятою статті 172-6 КУпАП. Пропонується визначити особливості провадження у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень щодо притягнення до адмінвідповідальності та окреслити строки зберігання відомостей у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Крім цього Кабмін схвалив проєкт Закону «Про внесення змін до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» щодо удосконалення порядку притягнення до відповідальності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування». Законопроект визначає нові підстави для внесення відомостей до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення: постанови НАЗК, Національної поліції про накладення адміністративного стягнення, які набрали законної сили і надіслані для примусового виконання в порядку, визначеному ЗУ «Про виконавче провадження».
Також передбачено визначення підстави невнесення до держреєстру відомостей про фізичних осіб, яких притягнуто до відповідальності за адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, у разі сплати штрафу, передбаченого постановою НАЗК, Нацполіції про накладення адміністративного стягнення, протягом строків, визначених частиною першою статті 307 Кодексу України про адміністративне правопорушення.