Держслужба для працівників похилого віку: особливості оформлення

У НАДС надали роз’яснення щодо призначення на посаду та продовження строку перебування на державній службі особи, яка досягла 65-річного віку.

⚡️ За які порушення в кошторисі доведеться сплатити штраф

Держслужба для працівників похилого віку: особливості оформлення

Внесено зміни до Закону «Про державну службу», згідно з якими виключено обмеження щодо вступу на державну службу особи, яка досягла 65-річного віку.

Крім цього, передбачено умови вступу на державну службу, а також проходження державної служби особами після досягнення 65 років.

Зокрема, строкове призначення особи, яка досягла 65-річного віку, на посаду здійснюється на один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щорічно.

Звертаємо увагу, що рішення про продовження служби доцільно оформлювати наказом (розпорядженням).

У разі досягнення держслужбовцем 70-річного віку, він підлягає звільненню на підставі пункту 7 частини першої статті 83 Закону України «Про державну службу».

За матеріалами НАДС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7081

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17381

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106821

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді