Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО
Приводом до введення електронних трудових книжок було багато чинників, пов’язаних з цифровізацією. Основні з них:
- перспектива автоматичного призначення пенсії,
- зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу,
- спрощення доступу до інформації про набутий стаж працівників для призначення виплат за державним соціальним страхуванням.
Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперових трудових книжок, тому в електронній трудовій книжці буде відображатись уся інформація про стаж, яка наявна в паперовій книжці.
Відомості про трудову діяльність можуть вноситись, як застрахованою особою так і роботодавцем через вебпортал електронних послуг ПФУ у вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою КЕП.
Після внесення відомостей про трудову діяльність роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.
За матеріалами Держпраці
Програма «Лікарняні через COVID-19» включає в себе: 4 курси (15 годин) ►►► 2 модулі ►►►9 уроків
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.