Електронна трудова: особливості впровадження

Оскільки Закон вступить в дію через три місяці, то починаючи  з 10 червня 2021р., усі роботодавці мають подати до Реєстру застрахованих осіб відомості з паперових трудових книжок про трудову діяльність своїх працівників.

Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Електронна трудова: особливості впровадження

Приводом до введення електронних трудових книжок було багато чинників, пов’язаних з цифровізацією. Основні з них:

  • перспектива автоматичного призначення пенсії,
  • зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу,
  • спрощення доступу до інформації про набутий стаж працівників для призначення виплат за державним соціальним страхуванням.

Електронна трудова книжка — це цифровий аналог паперових трудових книжок, тому в електронній трудовій книжці буде відображатись уся інформація про стаж, яка наявна в паперовій книжці.

Відомості про трудову діяльність можуть вноситись, як застрахованою особою так і роботодавцем через вебпортал електронних послуг ПФУ у вигляді сканованих або оцифрованих копій передбачених законодавством документів (трудової книжки, довідок тощо) з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою КЕП.

Після внесення відомостей про трудову діяльність роботодавець зобов’язаний видати оригінал паперової трудової книжки працівникові на руки під підпис.

За матеріалами Держпраці

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Штатний розпис 2024

Окремі форми штатного розпису змінили, кого це стосується, яку форму штатного розпису обрати та як заповнити розглянемо далі у публікації.
151563

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді