Військове майно потрібно списувати за новими формами

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 19.10.2023, набрав чинності наказ Міноборони від 29.09.2023 № 571.

списання військового майна

Положення про бухгалтерську службу зразок ⏬ скачати

Наказом Міноборони від 29.09.2023 № 571 внесено зміни до Порядку списання військового майна у ЗСУ та Держспецтрансслужби.

Ним затверджено нові форми:

  • Акт № ___ списання будівлі (споруди), об’єкта незавершеного будівництва;
  • Інспекторське посвідчення № ___ на списання будівель (споруд), об’єктів незавершеного будівництва;
  • Інспекторське посвідчення № ___ на списання окремих конструктивних елементів будівель (споруд), об’єктів незавершеного будівництва;
  • Акт № ___ про проведення пуску (запуску);
  • Акт № ___ про проведення пуску (запуску) у ході бойових дій;
  • Акт № ___ застосування засобів ураження по наземній (надводній, підводній) мішені.

Також оновлені Повноваження керівників органів військового управління та командирів військових частин на списання військового майна відповідно до номенклатури служб забезпечення.

Змінені максимальні розміри коштів, на які посадові особи Міноборони, ЗСУ та Держспецтрансслужби мають право затверджувати акти на переведення військового майна в останню (найнижчу) категорію, інспекторські посвідчення, акти списання:

  • щодо військового майна, яке набуло непридатного стану або було використане в період правового режиму воєнного стану;
  • військового майна, знищеного (втраченого) під час воєнних (бойових) дій, АТО, міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки або внаслідок диверсій;
  • іншого військового майна.

Наказ Міноборони від 29.09.2023 № 571, яким внесені зміни, набрав чинності 19.10.2023.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72708

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103830

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35840

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13031

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74219

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді