Бюро економічної безпеки України (БЕБ) у процесі своєї діяльності взаємодіє з органами державної влади, ОМС, іншими органами влади, підприємствами, установами та організаціями, банками та іншими фінансовими установами.
Організація роботи бухгалтерської служби - спробувати БЕЗПЛАТНО

Якщо треба отримати нформацію, якої немає в автоматизованих інформаційних і довідкових системах, реєстрах та банках (базах) даних для проведення аналітичної діяльності, БЕБ звертається до держорганів, ОМС із письмовим запитом. Керівник держоргану, ОМС зобов’язаний розглянути запит БЕБ і надати відповідь протягом 10 робочих днів із дня його отримання. Якщо цей строк замалий для виконання запиту, керівник держоргану, ОМС зобов’язаний повідомити про це листом, у якому має викласти причини продовження строку розгляду. Строк розгляду запиту БЕБ з урахуванням подовження не може перевищувати 30 днів з дня його отримання. Відомості, документи або їх копії, зазначені в запиті БЕБ, держоргани, ОМС надають БЕБ безоплатно.
Джерело: Закон України «Про Бюро економічної безпеки України» від 28.01.2021 № 1150-IX, чинний з 25.03.2021
✔️Загальний об'єм курсу: 90 годин ✔️Тривалість: 3 місяці ✔️Набір груп: 1-ше число кожного місяця ✔️Формат навчання: дистанційно
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Нові типові форми первинних документів для обліку господарських операцій із запасами діють з початку 2023 року. Тож установи мають їх використовувати, а за галузевої потреби розробити та затвердити додаткові самостійно. Як визначити реквізити та форму, читайте у статті.