
Розмір надбавок, які керівник може встановити працівникам бюджетних установ, залежить від фінансових можливостей. На початку року керівник не завжди може виплачувати надбавки працівникам на рівні минулого року. Такі ситуації нерідко викликають невдоволення працівників, бо вони, як і раніше, добросовісно виконують свої посадові обов’язки, не допускають порушень трудової дисципліни тощо.
Чи має право керівник установи зменшити надбавки працівникам, якщо фонд оплати праці обмежений? Чи потрібно попереджати працівників за два місяці?
Читати поради фахівця
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Зарплата вийшла менша від мінімальної — у більшості випадків необхідно її «дотягувати» шляхом доплати до мінімальної заробітної плати. Однак не все так просто, адже є надурочні, нічні, різні доплати і надбавки, лікарняні та відпускні. Як з цим розібратися — у консультації.
Працівникам, які використовують у роботі дезінфікувальні засоби, нормативи передбачають доплату. Та чи правомірна доплата за а роботу у шкідливих умовах, якщо установа за браком коштів ці засоби не купувала, а отже й не обліковувала? Про нюанси виплати — у статті.
Які обов’язки має сільський голова та за що він може отримати доплату? У статті розберемо повноваження, типові ситуації із суміщенням, порядок нарахування доплат і документального оформлення.
У штаті установи головний бухгалтер та дві посади бухгалтера. Однак усю роботу виконує один бухгалтер, який працює на 1,5 ставки. У статті розповідаємо, чи можна встановити йому доплату та як оформити це
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення