Кабмін дозволив органам влади використовувати Дія.Офіс

Уряд ухвалив постанову, яка дає змогу запустити сервіс Дія.Офіс для посадовців.

Кабмін дозволив органам влади використовувати Дія.Офіс

Пошук по Класифікатору професій

Затверджено Порядок використання функціональних можливостей Єдиного державного вебпорталу електронних послуг для задоволення потреб в автоматизації та цифровізації процесів, повʼязаних із виконанням посадових обовʼязків, та обміну інформацією між посадовими особами та працівниками державних органів, зокрема, мобільного додатку Порталу Дія та Дія. Офіс. Це допоможе цифровізувати й автоматизувати роботу працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну.

Встановлено, що Дія.Офіс є доступним за бажанням для:

  • державних службовців та інших працівників Секретаріату КМУ;
  • міністерств;
  • інших центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів;
  • місцевих органів виконавчої влади;
  • інших державних органів, на працівників яких поширюється дія ЗУ «Про державну службу».

Постановою КМУ:

  • затверджено Порядок формування та перевірки електронних службових посвідчень посадових осіб та працівників органів виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України та їх електронних копій;
  • внесено зміни до Положення про Єдиний державний вебпортал електронних послуг та Положення про інформаційну систему управління людськими ресурсами в державних органах в частині забезпечення належної технічної реалізації положень вищезазначених Порядків.

Постанова визначає, які функції виконуватиме Дія.Офіс. Так, після запуску сервісу посадові особи та працівники держустанов зможуть у Дії:

  • мати електронне посвідчення держслужбовця;
  • проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації між держслужбовцями;
  • авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису. Це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.

Крім того, Дія.Офіс дасть змогу переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрями. Це збільшить прозорість їхньої роботи. Пізніше з’явиться функціонал, де кожен українець зможе слідкувати за виконанням планів міністерств, відстежувати ефективність держслужбовців та бачити прогрес по місяцях. Для реалізації проєкту не виділятимуть додаткові бюджетні кошти.

Джерело: офіційний сайт Мінцифри, Telegram-канал Тараса Мельничука

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
7058

Дистанційна робота в держорганах, ОМС, бюджетних установах

Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
17324

Органи місцевого самоврядування в Україні

Органи місцевого самоврядування (ОМС) – це виборні та інші органи територіальних громад, які мають повноваження вирішувати питання місцевого значення. Бухгалтер, який працевлаштовується у виконавчий орган місцевої ради, бюджетні установи, що фінансуються з місцевого бюджету, має розуміти не лише структуру установи, в якій працює, а й структуру ОМС, їх повноваження, у т. ч. щодо бюджету, отримання фінансування тощо. Розглянемо це детальніше.
106696

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді