Військовим спростили списання медичних засобів

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Міністр оборони підписав наказ, який запроваджує спрощену процедуру списання військово-медичного майна — аптечок, сумок та наплічників.

Військовим спростили списання медичних засобів

4 опори для психологічного захисту: подбайте про себе ❤️️

Спрощено процедуру списання військово-медичного майна, а саме

  • аптечок;
  • сумок; 
  • наплічників. 

Процес списання аптечок, сумок та наплічників:

  • раніше:
    • був ускладненим, часто - нездійсненним в умовах активних бойових дій;
    • тривав місяцями і передбачав близько 2️0️ етапів;
  • тепер:
    • після підписання Наказу Міністром Рустемом Умєровим ситуацію вирішено і це пришвидшить списання аптечок, сумок та наплічників у військових частинах;
    • наразі залишилось 3️ документи, які можна зробити досить швидко.

Як працюватиме новий порядок списання

  • Військовослужбовець, який втрачає чи використовує аптечку, сумку та наплічник під час бою або під час виконання інших завдань, усно чи письмово повідомляє про це командирові свого підрозділу;
  • Командир складає рапорт і додає до нього витяг з журналу бойових дій або підсумкового бойового донесення;
  • Командир частини призначає  комісію, що формує акт списання (Додаток 3️ до Порядку списання військового майна у Збройних Силах України та Державній спеціальній службі транспорту (пункт 5 розділу І);
  • Командир частини підписує акт;
  • Фінансова служба списує зазначене медичне майно.

Джерело: сторінка у Facebook Командування Медичних сил Збройних Сил України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як заповнити та подати до Казначейства картку із зразками підписів

Картка зі зразками підписів та відбитка печатки 2025: актуальний бланк та зразки заповнення. Розкажемо, коли подавати та як подавати картку. Маємо для вас інструкцію заповнення, з нею впораєтеся швидко і без помилок
72994

Облік нематеріальних активів у бюджетних установах

Нематеріальні активи — це ліцензії, патенти, винаходи, комп’ютерні програми, авторські права та інші об’єкти інтелектуальної власності й права на провадження діяльності. В обліку бюджетної установи вони можуть пройти і як матеріальні витрати, і як нематеріальні активи, і навіть у складі основних засобів. Від чого це залежить — у огляді про облік нематеріальних активів
36196

Доплата бухгалтеру за збільшення обсягу робіт: коли можлива

У штаті установи головний бухгалтер та дві посади бухгалтера. Однак усю роботу виконує один бухгалтер, який працює на 1,5 ставки. У статті розповідаємо, чи можна встановити йому доплату та як оформити це
13912

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді