Однією з підстав, яка надає контролюючому органу право на проведення документальної позапланової перевірки, може бути, припинення юрособи, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу, випадок коли порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.
Податковий розрахунок з ЄСВ та ПДФО ►►► зразки заповнення Д1 та Д5
Ваш безплатний доступ до курсів Вищої Школи Бухгалтерів

Рішення про проведення документальної позапланової перевірки з підстав, визначених, зокрема ст. 78 ПКУ приймається керівником контролюючого органу та оформлюється наказом.
Згідно з Порядком № 1162, процедури щодо правильності нарахування та сплати єдиного внеску у зв’язку з припиненням платника ЄВ контролюючим органом розпочинаються та проводяться в разі одержання хоча б одного з таких документів:
- відомостей державного реєстратора про внесення до ЄДР запису про рішення про припинення юридичної особи;
- повідомлення про припинення відокремленого підрозділу;
- судових рішень або відомостей з ЄДР щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника єдиного внеску;
- відомостей про зміну мети установи, реорганізацію платника єдиного внеску.
При отриманні одного із зазначених документів (відомостей) контролюючий орган вносить відповідний запис до реєстру страхувальників.
Після отримання від державного реєстратора відповідних відомостей відповідно до Порядку № 1162 контролюючий орган проводить передбачену законодавством перевірку платника щодо правильності нарахування та сплати ЄВ.
За матеріалами ДПС
Дізнайтеся, які помилки ревізори вже виявили у ваших колег!
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах — як ревізори виявляють порушення