Як визначати базові рівні енергетичної ефективності для державних/комунальних установ

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Міністерство інфраструктури затвердило Методику визначення базового рівня енергетичної ефективності.

базові рівні енергетичної ефективності

Відправляємо працівників у відрядження під час війни

Методика визначення базового рівня енергетичної ефективності встановлює механізми визначення базових рівнів енергетичної ефективності при споживанні теплової енергії, холодної води, гарячої води, електричної енергії та природного газу, принципи визначення економії базових рівнів енергетичної ефективності щодо будівель, які перебувають у власності або користуванні ОМС, органів державної влади.

Базовий рівень енергетичної ефективності – характерний для будівлі рівень споживання теплової енергії, холодної води, гарячої води, електричної енергії чи природного газу за умови дотримання повітряно-теплового режиму при нормалізованих зовнішніх умовах.

Методика описує як визначати:

  • базові рівні енергетичної ефективності при споживанні теплової енергії, холодної води, гарячої води, електричної енергії, природного газу;
  • економію з використанням базових рівнів енергетичної ефективності.

У додатку до Методики наведена усереднена нормативна температура внутрішнього повітря в будівлі в холодний період, зокрема

  • для закладів освіти – 18°C;
  • закладів дошкільної освіти – 21°C;
  • закладів охорони здоров’я – 20°C;
  • закладів культури – 18°C;
  • закладів надання соціальних послуг та закладах соціальної підтримки (обслуговування) – 20°C.

Наказ Міністерства інфраструктури від 14.12.2023 № 1140, яким затверджено Методику, наразі офіційно не оприлюднено.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4255

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24216

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП – що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання – у даному огляді.
26547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді