Кабмін вніс зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.

↪️Наказ про облікову політику: зразок скачати
Внесеними змінами, зокрема:
- актуалізовано перелік витрат, за якими здійснюється відкриття Казначейством асигнувань із державного бюджету;
- оптимізовано та актуалізовано перелік витрат, за якими проводяться платежі Казначейством та його органами в особливому режимі в умовах воєнного стану.
Порядок доповнено видатками, зокрема, на:
- придбання безпілотних систем та засобів радіоелектронної боротьби, комплектувальних частин і деталей для їх виготовлення;
- виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень медичних закладів для лікування військовослужбовців;
- будівництво/придбання житла для учасників бойових дій, які захищали, продовжують захищати незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, та членів їх сімей.
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок
Експерт підкаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді