Кабмін вніс зміни до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану.

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
Внесеними змінами, зокрема:
- актуалізовано перелік витрат, за якими здійснюється відкриття Казначейством асигнувань із державного бюджету;
- оптимізовано та актуалізовано перелік витрат, за якими проводяться платежі Казначейством та його органами в особливому режимі в умовах воєнного стану.
Порядок доповнено видатками, зокрема, на:
- придбання безпілотних систем та засобів радіоелектронної боротьби, комплектувальних частин і деталей для їх виготовлення;
- виконання ремонтно-будівельних робіт з реконструкції та капітального ремонту приміщень медичних закладів для лікування військовослужбовців;
- будівництво/придбання житла для учасників бойових дій, які захищали, продовжують захищати незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, та членів їх сімей.
Джерело: Telegram-канал Тараса Мельничука
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця