Зміни в акредитації освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 13.03.2024, набрали чинності зміни до Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти.

акредитація освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

🧮 Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Заклад освіти, який бажає акредитувати освітньо-професійну програму, подає до Державної служби якості освіти України в електронному вигляді, засвідчені КЕП керівника закладу освіти (уповноваженої особи, визначеної наказом керівника закладу освіти) такі документи:

  • заяву про акредитацію освітньо-професійної програми;
  • затверджені в установленому порядку освітньо-професійну програму та навчальний план за цією програмою;
  • результати самооцінювання відповідно до критеріїв;
  • рецензії (відгуки) роботодавців та/або керівників баз виробничих практик за останні п’ять календарних років (за наявності).

МОН уточнило, що потрібно надавати ту освітньо-професійну програму, за якою здійснюється випуск здобувачів освіти в рік акредитації та за якою здійснюється навчання прийнятих у поточному навчальному році здобувачів освіти.

Також затвердило нову форму Заяви про акредитацію / відкликання або визнання недійсним рішення про акредитацію освітньо-професійної програми у сфері фахової передвищої освіти.

Уточнили, що рішення про проведення акредитації програми або про залишення в силі рішення про попередню акредитацію набирає чинності з дня доведення його до відома закладу освіти шляхом надсилання закладу освіти поштою рекомендованого листа з повідомленням про вручення та/або надсилання на вказану в ЄДЕБО офіційну адресу електронної пошти закладу освіти листа з підтвердженням про отримання.

Наказ МОН від 16.01.2024 № 44, яким внесені зміни, набрав чинності 13.03.2024.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63656

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8138

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41203

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи — зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи
86105

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді