Зміни в акредитації освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Учора, 13.03.2024, набрали чинності зміни до Положення про акредитацію освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти.

акредитація освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти

🧮 Калькулятор середньооблікової чисельності штатних працівників

Заклад освіти, який бажає акредитувати освітньо-професійну програму, подає до Державної служби якості освіти України в електронному вигляді, засвідчені КЕП керівника закладу освіти (уповноваженої особи, визначеної наказом керівника закладу освіти) такі документи:

  • заяву про акредитацію освітньо-професійної програми;
  • затверджені в установленому порядку освітньо-професійну програму та навчальний план за цією програмою;
  • результати самооцінювання відповідно до критеріїв;
  • рецензії (відгуки) роботодавців та/або керівників баз виробничих практик за останні п’ять календарних років (за наявності).

МОН уточнило, що потрібно надавати ту освітньо-професійну програму, за якою здійснюється випуск здобувачів освіти в рік акредитації та за якою здійснюється навчання прийнятих у поточному навчальному році здобувачів освіти.

Також затвердило нову форму Заяви про акредитацію / відкликання або визнання недійсним рішення про акредитацію освітньо-професійної програми у сфері фахової передвищої освіти.

Уточнили, що рішення про проведення акредитації програми або про залишення в силі рішення про попередню акредитацію набирає чинності з дня доведення його до відома закладу освіти шляхом надсилання закладу освіти поштою рекомендованого листа з повідомленням про вручення та/або надсилання на вказану в ЄДЕБО офіційну адресу електронної пошти закладу освіти листа з підтвердженням про отримання.

Наказ МОН від 16.01.2024 № 44, яким внесені зміни, набрав чинності 13.03.2024.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індексація зарплати 2025

Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
106632

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
405860

Зразки наказів про звільнення

Треба наказ про звільнення? Скачайте готові зразки наказів про звільнення: типові формулювання для різних ситуацій — від звільнення за власним бажанням до скорочення штату.
98

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
180298

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді