Створюємо кабінет учасника бюджетного процесу на рівні держбюджету в АІС «ГРК-ВЕБ»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін затвердив Методичні рекомендації для здійснення реєстрації учасників бюджетного процесу на рівні державного бюджету в автоматизованій інформаційній системі онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету (АІС «ГРК-ВЕБ»).

кабінет учасника бюджетного процесу

ЗАПИТАЙ У СПЕЦІАЛІСТА ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВА

Створити та налаштувати електронний кабінет в АІС «ГРК-ВЕБ» мають:

  • головні розпорядники коштів держбюджету;
  • розпорядники коштів держбюджету нижчого рівня;
  • одержувачі коштів держбюджету.

Для створення електронного кабінету головний розпорядник має подати до Мінфіну відповідну заявку, форма якої наведена у додатку 1 до Методрекомендацій. Її потрібно подати у форматах RTF, DOC(X), XLS(X), PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення) засобами системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.

Одержувачі передають відповідні заявки розпорядникам нижчого рівня, а розпорядники нижчого рівня – головним розпорядникам.

Окрім цього потрібно подати заявки:

  • про надання доступу адміністратору учасника до AIC «ГРК-ВЕБ» (додаток 2 до Методрекомендацій);
  • надання доступу користувачу до AIC «ГРК-ВЕБ» (додаток 3 до Методрекомендацій);
  • реєстрацію печатки учасника в AIC «I'PK-BEB» (додаток 4 до Методрекомендацій);
  • надання доступу до кабінету учасника в AIC «ГРК-ВЕБ» користувачу іншого учасника (додаток 5 до Методрекомендацій).

У кожній формі заявки наведено порядок її заповнення.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як розпорядник бюджетних коштів відповідає за помилки одержувача

Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
22375

Витрати на освітню субвенцію у 2025 році

Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
8923

Коди економічної класифікації видатків бюджету 2025: інструкція застосування

Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
422107

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
182367

Заява про відкриття та закриття рахунків

Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
51510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді