Мінфін затвердив Методичні рекомендації для здійснення реєстрації учасників бюджетного процесу на рівні державного бюджету в автоматизованій інформаційній системі онлайн-взаємодії з розпорядниками коштів державного бюджету (АІС «ГРК-ВЕБ»).

ЗАПИТАЙ У СПЕЦІАЛІСТА ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВА
Створити та налаштувати електронний кабінет в АІС «ГРК-ВЕБ» мають:
- головні розпорядники коштів держбюджету;
- розпорядники коштів держбюджету нижчого рівня;
- одержувачі коштів держбюджету.
Для створення електронного кабінету головний розпорядник має подати до Мінфіну відповідну заявку, форма якої наведена у додатку 1 до Методрекомендацій. Її потрібно подати у форматах RTF, DOC(X), XLS(X), PDF (з текстовим змістом, нескановане зображення) засобами системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Одержувачі передають відповідні заявки розпорядникам нижчого рівня, а розпорядники нижчого рівня – головним розпорядникам.
Окрім цього потрібно подати заявки:
- про надання доступу адміністратору учасника до AIC «ГРК-ВЕБ» (додаток 2 до Методрекомендацій);
- надання доступу користувачу до AIC «ГРК-ВЕБ» (додаток 3 до Методрекомендацій);
- реєстрацію печатки учасника в AIC «I'PK-BEB» (додаток 4 до Методрекомендацій);
- надання доступу до кабінету учасника в AIC «ГРК-ВЕБ» користувачу іншого учасника (додаток 5 до Методрекомендацій).
У кожній формі заявки наведено порядок її заповнення.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді
Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації або утворення бюджетної установи. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.