Державний аграрний реєстр: ухвалено рішення щодо адміністрування

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

2 червня на засіданні Уряду прийнято постанову, яка забезпечує функціонування та адміністрування Державного аграрного реєстру (ДАР).

Бюджетні новації — 2021

Державний аграрний реєстр: ухвалено рішення щодо адміністрування

ДАР - це державна інформаційна система, яка об’єднує відомості про виробників сільськогосподарської продукції для забезпечення аграріям спрощеного доступу до програм державної підтримки та публічності її розподілу.

Крім забезпечення функціонування та адміністрування Реєстру постановою також встановлюється порядок доступу до ДАР його користувачів, а також механізм інформаційної взаємодії ДАР з іншими державними електронними інформаційними ресурсами або системами органів державної влади.

Державний аграрний реєстр, зокрема, забезпечить доступ до держпідтримки широкого кола сільгоспвиробників, спрощену реєстрацію в цій електронній системі, швидку перевірку відомостей, відповідності критеріям надання підтримки тощо.

Функціонування ДАР полегшить доступ аграріїв до фінансових ресурсів, що стимулюватиме розвиток їхнього бізнесу, нарощування виробництва с/г продукції та збільшення прибутків.

За матеріалами Мінекономіки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
42671

Меморіальний ордер № 5: як заповнити правильно

Як і інші господарські операції, нарахування зарплати працівникам бухгалтер відображає в бухгалтерському обліку. Для цього він заповнює меморіальний ордер № 5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій». Підкажемо, як це зробити правильно
78737

Безоплатна передача основних засобів в бюджетних установах

У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
149684

ІАС «LOGICA» методичні рекомендації

Впровадження інформаційно-аналітичної системи управління плануванням та виконанням місцевих бюджетів дозволило оперативно взаємодіяти Мінфіну, ДПС, Казначейству, ОМС та учасникам бюджетного процесу на місцевому рівні. Як і будь-яка інша ІАС має свої правила реєстрації, перереєстрації, взаємодії її учасників. Розглянемо що таке ІАС «LOGICA», які правила встановлені щодо реєстрації та взаємодії користувачів та які НПА при цьому потрібно враховувати, які ІАС «LOGICA» рекомендації використовувати
12864

Благодійна допомога ОМС

Стаття присвячена питанню законного способу отримання благодійної допомоги органами місцевого самоврядування
17092

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді