Державний аграрний реєстр: ухвалено рішення щодо адміністрування

2 червня на засіданні Уряду прийнято постанову, яка забезпечує функціонування та адміністрування Державного аграрного реєстру (ДАР).

Бюджетні новації — 2021

Державний аграрний реєстр: ухвалено рішення щодо адміністрування

ДАР - це державна інформаційна система, яка об’єднує відомості про виробників сільськогосподарської продукції для забезпечення аграріям спрощеного доступу до програм державної підтримки та публічності її розподілу.

Крім забезпечення функціонування та адміністрування Реєстру постановою також встановлюється порядок доступу до ДАР його користувачів, а також механізм інформаційної взаємодії ДАР з іншими державними електронними інформаційними ресурсами або системами органів державної влади.

Державний аграрний реєстр, зокрема, забезпечить доступ до держпідтримки широкого кола сільгоспвиробників, спрощену реєстрацію в цій електронній системі, швидку перевірку відомостей, відповідності критеріям надання підтримки тощо.

Функціонування ДАР полегшить доступ аграріїв до фінансових ресурсів, що стимулюватиме розвиток їхнього бізнесу, нарощування виробництва с/г продукції та збільшення прибутків.

За матеріалами Мінекономіки

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
17108

Зразок наказу про преміювання працівників

За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
293694

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
144288

КОРО: особливості застосування Книги обліку розрахункових операцій

Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?
36210

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді