Що зміниться у реєстрації бюджетних зобов’язань
◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️
У Порядку з’явиться нова норма щодо реєстрації бюджетних зобов’язань у разі закупівлі товарів шляхом використання електронного каталогу. Реєстр бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів розпорядник у цьому випадку подаватиме органу Казначейства протягом 7 робочих днів:
- з дати взяття бюджетного зобов’язання;
- дати взяття на облік органом Казначейства кошторису.
Мінфін уточнив, якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з порушенням бюджетного законодавства розпорядниками бюджетних коштів, органи Казначейства застосовують такі заходи впливу як:
- попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства;
- зупинення операцій з бюджетними коштами.
Якщо зобов’язання та/або фінансові зобов’язання не зареєстровані у зв’язку з відсутністю документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг, передбачених законодавством у сфері закупівель, органи Казначейства надсилають розпорядникам бюджетних коштів лист з обґрунтуванням причин їх нереєстрації та повертають реєстри бюджетних зобов’язань / фінансових зобов’язань і підтвердні документи.
Окрім цього Мінфін уніс зміни до Порядків заповнення:
- Реєстру бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів;
- Реєстру бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів.
Наказ Мінфіну від 08.04.2024 № 185, яким затверджено зміни, набрав чинності 03.05.2024.