У Держпраці нагадали які обов’язки полягають на роботодавця при прийнятті на роботу осіб з інвалідністю.
Зразок повідомлення про прийняття працівника на роботу СКАЧАТИ
Роботодавець при працевлаштуванні осіб з інвалідністю має:
- виділити та створити робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю, у тому числі спеціальні робочі місця;
- створити для осіб з інвалідністю умов праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації;
- забезпечити соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством;
- надати Державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування осіб з інвалідністю;
- надавати звітність до Фонду соціального захисту інвалідів.
За матеріалами ДПС
МІСЦЕВИЙ ФІНОРГАН МАЄ ЗНАТИ ⭐️як звітувати про стан фінансування соцвиплат після 1 березня ⭐️яку форму звіту застосувати та на які КЕКВ орієнтуватися
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.
Заповнений зразок та корисна таблиця допоможуть вам легко опанувати форму повідомлення про прийняття на роботу.
Особова картка державного службовця заповнюється виключно держслужбовцем після вступу на державну службу. Підкажемо, як її заповнити у 2024 році.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Держслужбовці та працівники держорганів, ОМС, бюджетних установ мають право працювати дистанційно за умови наявності організаційних і технічних можливостей для виконання посадових обов’язків. Розглянемо чим потрібно керуватись та що зробити для впровадження дистанційної роботи.
Що таке суміщення посад, особливості його оформлення, зразок наказу про суміщення посад – у консультації.