Установи видають готівку з кас за:
- видатковими касовими ордерами;
- видатковими відомостями.
Документи на видачу готівки підписує керівник і головний бухгалтер або особа, уповноважена керівником.
До видаткових ордерів додають заяви на видачу готівки, розрахунки (п. 26 розд. IІI Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 №148).
Керівник установи може не ставити підпис на видаткових касових ордерах, якщо на доданих до них документах, заявах, рахунках є його дозвільний напис.
Якщо видатковий ордер підписує уповноважена керівником установи особа, то відповідно має бути вказане прізвище, ім'я та по-батькові такої особи.
Джерело: ІПК від 25.09.2018 № 4155/6/99-99-14-05-01-15/ІПК
Для встановлення єдиних правил і уникнення порушень з оплати праці працівникам, в установі потрібно затвердити локальний нормативний документ, тобто – положення про оплату праці.
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
У реквізитах, що містять підпис, новий ДСТУ 4163:2020 вимагає зазначати власне ім’я та прізвище. А як писати дані про працівника у тексті чи заголовку до нього?
Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи.