Установи видають готівку з кас за:
- видатковими касовими ордерами;
- видатковими відомостями.
Документи на видачу готівки підписує керівник і головний бухгалтер або особа, уповноважена керівником.
До видаткових ордерів додають заяви на видачу готівки, розрахунки (п. 26 розд. IІI Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 №148).
Керівник установи може не ставити підпис на видаткових касових ордерах, якщо на доданих до них документах, заявах, рахунках є його дозвільний напис.
Якщо видатковий ордер підписує уповноважена керівником установи особа, то відповідно має бути вказане прізвище, ім'я та по-батькові такої особи.
Джерело: ІПК від 25.09.2018 № 4155/6/99-99-14-05-01-15/ІПК
Коли складається дефектний акт та хто може обстежити об’єкт щодо наявності дефектів. Експерт пояснює в деталях та надає дефектний акт – зразок 2024.
Наказ про відрядження директора: ☝️ Як правильно скласти ☝️ Як не припуститися помилок у формулюваннях ☝️Зразок наказу для завантаження.
✔️ Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. ✔️ Коли та яку застосовувати 2024 року, а також їх бланки та зразки – у статті.
⭐️Установа, яка отримує від сторонньої юридичної особи роботи чи послуги, має їх належно оформити первинним документом. Таким документом є акт виконаних робіт або ж акт наданих послуг. ⭐️ Розповімо, як його правильно оформити, і наведемо зразок.
Акт приймання-передачі товару – це документ, який складається у довільній формі та посвідчує факт передачі товару від постачальника до покупця, у т.ому числі й постачання товару. Підкажемо, коли усе таки потрібно складати саме його і як це зробити правильно.