Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Пошук ресурсів для розвитку закладу професійної освіти, контроль за його видатками та надання пропозицій щодо підготовки за професіями, які затребувані на місцевому ринку праці. Такими, зокрема, є повноваження наглядової ради закладу профосвіти.

Оплата праці в дитячих садках — спробувати БЕЗПЛАТНО

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Методичні рекомендації щодо створення таких рад затверджені 23 червня 2021 року наказом МОН.

Для реалізації своїх прав наглядова рада має право:

  • отримувати від директора профтеху інформацію, необхідну для виконання покладених на наглядову раду завдань;
  • залучати для проведення незалежної оцінки результатів діяльності закладу профосвіти представників місцевої влади, закладів вищої освіти, вчених, профільних експертів;
  • клопотати до стейкхолдерів сфери щодо розвитку закладу, зміцнення його матеріально-технічної бази і фінансового забезпечення;
  • сприяти поширенню міжнародного досвіду підготовки кваліфікованих кадрів у закладі;
  • інформувати про свою діяльність у засобах масової інформації тощо.

Наглядові ради є дорадчим, колегіальним органом, тож про їхні рішення або рекомендації слід офіційно повідомляти керівника закладу профосвіти, а той, своєю чергою, зобов'язаний їх розглянути та врахувати під час ухвалення відповідних управлінських рішень.

За матеріалами Урядового порталу

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами
ОЛЕНА МОРЄВА,експерт з питань оплати праці та планування
ДОПОМОЖЕМО РОЗІБРАТИСЯ ►►► на яких підставах надавати грошову винагороду ►►► за який період нарахувати — за календарний чи навчальний рік ►►► як та за яким КЕКВ спланувати видатки на виплату винагороди у кошторисі ►►►

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Методика розподілу орендної плати в ОМС

Здавання майна в оренду – типова господарська операція, але у бюджетників вона має спеціальне законодавче регулювання. З’ясуємо, куди має надходити орендна плата – до самих ОМС чи до доходної частини місцевого бюджету, а також, як на практиці виглядає методика розподілу орендної плати.
4255

Облік та документальне оформлення передачі комунального майна ОМС

Комунальне майно має особливий правовий статус, знаходиться під управлінням ОМС та може передаватися рішенням місцевої ради на баланс інших комунальних закладів та комунальних підприємств. Як обліковувати таке майно, оформити документально його передачу – у цьому огляді.
24216

Облік внесків до статутного капіталу комунальних підприємств ОТГ

Облік внесків до статутного капіталу КП – що буде в обліку та фінансовій звітності, як обліковується вартість внеску на дату його здійснення та на дату балансу. Ці та інші питання – у даному огляді.
26547

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді