Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Пошук ресурсів для розвитку закладу професійної освіти, контроль за його видатками та надання пропозицій щодо підготовки за професіями, які затребувані на місцевому ринку праці. Такими, зокрема, є повноваження наглядової ради закладу профосвіти.

Оплата праці в дитячих садках — спробувати БЕЗПЛАТНО

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Методичні рекомендації щодо створення таких рад затверджені 23 червня 2021 року наказом МОН.

Для реалізації своїх прав наглядова рада має право:

  • отримувати від директора профтеху інформацію, необхідну для виконання покладених на наглядову раду завдань;
  • залучати для проведення незалежної оцінки результатів діяльності закладу профосвіти представників місцевої влади, закладів вищої освіти, вчених, профільних експертів;
  • клопотати до стейкхолдерів сфери щодо розвитку закладу, зміцнення його матеріально-технічної бази і фінансового забезпечення;
  • сприяти поширенню міжнародного досвіду підготовки кваліфікованих кадрів у закладі;
  • інформувати про свою діяльність у засобах масової інформації тощо.

Наглядові ради є дорадчим, колегіальним органом, тож про їхні рішення або рекомендації слід офіційно повідомляти керівника закладу профосвіти, а той, своєю чергою, зобов'язаний їх розглянути та врахувати під час ухвалення відповідних управлінських рішень.

За матеріалами Урядового порталу

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами
ОЛЕНА МОРЄВА,експерт з питань оплати праці та планування
ДОПОМОЖЕМО РОЗІБРАТИСЯ ►►► на яких підставах надавати грошову винагороду ►►► за який період нарахувати — за календарний чи навчальний рік ►►► як та за яким КЕКВ спланувати видатки на виплату винагороди у кошторисі ►►►

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Податкові зобов’язання ОМС

Органи місцевого самоврядування теж є платниками податків. Які саме податки вони сплачують так як показати в обліку нарахування податкових зобов’язань з податків і зборів та їхнє погашення ОМС, якими є бухгалтерські проведення по нарахуванню та погашенню податкових зобов’язань – у даному огляді.
6198

Податки в ОМС: бухоблік та проведення

Сплата податків не минає нікого. І бюджетники не виключення. Навіть ті, які мають відношення до влади, зокрема й місцевої. Які податки і збори є витратами ОМС, як їх обліковувати, бухгалтерські проведення. Про це та інше – у консультації.
10042

Чи проводити щорічну оцінку в ОМС

Чи проводиться зараз щорічна оцінка виконання посадовців ОМС? Чи заміняє атестація щорічну оцінку? Ці та інші пов’язані питання – в консультації.
11806

Особливості складання розрахунків до проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік

Проєкт місцевого бюджету на 2025 рік має ґрунтуватись на розрахунках місцевих фінансових органів, бюджетних запитах головних розпорядників коштів місцевого бюджету та показниках, що стосуються місцевих бюджетів та які будуть закладені у проєкт Держбюджету на 2025 рік. Їх містять особливості складання розрахунків місцевих бюджетів, які Мінфін доводить до місцевих фінансових органів згідно зі статтею 75 Бюджетного Кодексу.
1493

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді