Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Пошук ресурсів для розвитку закладу професійної освіти, контроль за його видатками та надання пропозицій щодо підготовки за професіями, які затребувані на місцевому ринку праці. Такими, зокрема, є повноваження наглядової ради закладу профосвіти.

Оплата праці в дитячих садках — спробувати БЕЗПЛАТНО

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами

Методичні рекомендації щодо створення таких рад затверджені 23 червня 2021 року наказом МОН.

Для реалізації своїх прав наглядова рада має право:

  • отримувати від директора профтеху інформацію, необхідну для виконання покладених на наглядову раду завдань;
  • залучати для проведення незалежної оцінки результатів діяльності закладу профосвіти представників місцевої влади, закладів вищої освіти, вчених, профільних експертів;
  • клопотати до стейкхолдерів сфери щодо розвитку закладу, зміцнення його матеріально-технічної бази і фінансового забезпечення;
  • сприяти поширенню міжнародного досвіду підготовки кваліфікованих кадрів у закладі;
  • інформувати про свою діяльність у засобах масової інформації тощо.

Наглядові ради є дорадчим, колегіальним органом, тож про їхні рішення або рекомендації слід офіційно повідомляти керівника закладу профосвіти, а той, своєю чергою, зобов'язаний їх розглянути та врахувати під час ухвалення відповідних управлінських рішень.

За матеріалами Урядового порталу

Наглядові ради створюватимуть в профтехах для контролю за витратами
ОЛЕНА МОРЄВА,експерт з питань оплати праці та планування
ДОПОМОЖЕМО РОЗІБРАТИСЯ ►►► на яких підставах надавати грошову винагороду ►►► за який період нарахувати — за календарний чи навчальний рік ►►► як та за яким КЕКВ спланувати видатки на виплату винагороди у кошторисі ►►►

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
46384

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
16113

Програмно-цільовий метод: як застосувати на практиці

В основу процесу складання місцевих бюджетів, їхнього виконання та звітування покладений програмно-цільовий метод (ПЦМ). Що це таке та яка бюджетна документація з цим методом пов’язана — у цьому огляді
9634

Місцеві бюджети 2025: доходи та видатки

Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
47317

Як оформити передачу комунального майна ОМС: облік і проведення

Передача комунального майна з балансу на баланс між установами потребує правильного документального оформлення та бухгалтерського обліку. Які акти складати, які проведення застосовувати, як обліковується прийняття майна — розповідємо в статті
48507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді